سرمربی تیم فوتبال سپاهان اعتقاد دارد بازیکنان تیمش در بازی با تراکتورسازی کم‌کاری نکرده‌اند.

 فارس، زلاتکو کرانچار پس از شکست 4 بر یک مقابل تراکتور‌سازی گفت: باخت هم بخشی از زندگی ما است اما شاید سزاوار چنین نتیجه‌ای نبودیم. گل زودهنگامی که سید‌صالحی زد به نوعی تمرکز ما را به هم ریخت. فرصت جبران داشتیم و حتی زمانی که 2 بر یک عقب بودیم می‌توانستیم به بازی برگردیم اما پنالتی‌ که داور به ضرر ما گرفت ترمز تیم ما را کشید.

وی اضافه کرد: باید این بازی را آنالیز و تمام افکار منفی را از ذهنمان دور کنیم. اشتباهات متعدد ما باعث شد این نتیجه رقم بخورد.

سرمربی سپاهان در پاسخ به این سؤال که آیا اعتقاد ندارد برخی بازیکنان سپاهان در این مسابقه کم‌کاری کردند، اظهار داشت: با این حرف موافق نیستم. فکر نمی‌کنم شاگردان من به خاطر تیم، هواداران و خودشان دست به چنین کاری بزنند. در این شکست تعمدی نبوده است. اگر از موقعیت‌های خود استفاده می‌کردیم شاید چنین نتیجه‌ای رقم نمی‌خورد.

کرانچار در مورد تراکتور‌سازی و شیوه این تیم در پرس شدید گفت: فیلم بازی‌های قبلی تراکتور‌سازی را آنالیز کرده بودم. آنها پرس زیادی می‌کردند و این موضوع را به بازیکنان گفته بودم اما شاید آنها به این موضوع توجه نکردند و به سادگی از کنارش گذشتند.

وی در مورد اعتراض خلعتبری به تعویضش گفت: فکر می‌کنم این بازیکن باید بداند انتظارات را در این بازی برآورده نکرد. فکر می‌کردم او در نیمه دوم می‌تواند بازی خوبی را انجام دهد اما این اتفاق نیفتاد و مجبور شدم تعویضش کنم. او پس از تعویض به رختکن رفت و چیز خاص دیگری از او ندیدم.

کرانچار در پاسخ به این سوال که آیا پنالتی‌ که به ضرر شما گرفته شد درست بود یا خیر گفت: به اعتقاد من داور در این صحنه قاطعانه تصمیم گرفت. شاید خطایی صورت گرفته باشد اما من اعتقادی به پنالتی نداشتم.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)