پرسپولیس نیوز: پیشکسوت باشگاه پرسپولیس گفت: اینکه قبل از انتخاب سرمربی، لیست تیم توسط مدیرعامل بسته شود یک کار غیرحرفه‌ای و آ‌ماتور است که فقط از مدیران غیرورزشی برمی‌آید.

مرتضی کرمانی‌مقدم در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری فارس، در خصوص کنار گذاشتن سروش رفیعی و شایان مصلح از لیست تیم پرسپولیس توسط سرمربی این تیم گفت: به هر حال این تصمیم سرمربی پرسپولیس است و نمی‌شود در آن دخالت کرد چرا که تصمیم اول و آخر را در زمینه فنی سرمربی می‌گیرد و می‌دانید که سرمربیگری یک مساله سلیقه‌ای است. این دو بازیکن برای پرسپولیس زحمات زیادی کشیدند و قدردان آنها خواهیم بود اما به هر حال باید به تصمیم سرمربی تیم احترام گذاشت.

وی درباره اینکه لیست بزرگسال پرسپولیس قبل از انتخاب سرمربی توسط ایرج عرب مدیرعامل این باشگاه پر شده بود ادامه داد:این خیلی کار بد و غیرحرفه‌ای است که مدیر یک تیم خودش بازیکنان را انتخاب کند. الان می‌بینید که در این مورد فقط بازیکنان پرسپولیس ضرر می‌کنند و حالا کار برای این دو بازیکن سخت خواهد شد.هیچ جای دنیا اینطور نیست که قبل از انتخاب سرمربی، تیم توسط مدیرعامل بسته شود و این یک کار کاملا غیرحرفه‌ای است و در این میان فقط بازیکنان ضربه می‌خورند.الان این دو بازیکن از لیست خارج شدند اما روی زمین نمی‌مانند و مطمئنا تیم‌های زیادی خواهان جذب آنها خواهند شد اما باز هم تکرار می‌کنم که بستن لیست تیم توسط مدیرعامل قبل از انتخاب سرمربی کار کاملا غیرحرفه‌‌ای و آماتوری است که فقط از مدیران غیرورزشیبرمی‌آید و اگر یک مدیر ورزشی باشد هیچگاه چنین کاری انجام نمی‌دهد.

کرمانی‌مقدم درباره وضعیت پرسپولیس و شرایط این تیم برای لیگ برتر نوزدهم اظهار داشت: خوشبختانه اسکلت اصلی تیم پرسپولیس مانده و هر مربی که بالای سر این تیم کار کند مشکل چندانی نخواهد داشت. با اضافه شدن چند بازیکن خوب، من فکر نمی‌کنم پرسپولیس دچار مشکل شود.

پیشکسوت باشگاه پرسپولیس درباره بازگشت بازیکنان سابق این تیم و مواضعی که هواداران نسبت به آنها دارند، گفت: بازیکنانی که برگشتند بازیکنان خوبی هستند و می‌توانند به درد پرسپولیس بخورند. به نظر من اگر رامین رضاییان و مهدی طارمی هم برگردند پرسپولیس یک تیم کامل می‌شود که دیگر هیچ کمبودی نخواهد داشت. البته مربیان تیم حتما می‌دانند که در شرایط فعلی پرسپولیس نیاز به جذب مهاجم دارد.

کرمانی‌مقدم درخصوص علی علیپور مهاجم پرسپولیس و اینکه او فعلا در خط حمله تنها است تصریح کرد: علیپور بازیکن خوبی است اما در خط حمله تک و تنها است. ما در همه جای زمین بازیکنان خوبی داریم اما با کمبود مهاجم روبرو هستیم. حتی اگر طارمی هم به پرسپولیس برگردد باز هم در خط حمله یک بازیکن دیگر می‌خواهیم. شنیده‌ام که به دنبال مهاجم خارجی هستند اما امیدوارم یک مهاجم خوب خارجی بیاید نه بازیکنانی مثل بودیمیرکه من با این سن و سال از  او بهتر بازی می‌کنم.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)