پرسپولیس نیوز: مرتضی کرمانی‌مقدم، مهاجم پیشین تیم فوتبال پرسپولیس به انتقاد از عملکرد مهاجم برزیلی این تیم پرداخت و تأکید کرد که او در حد تیمی مانند پرسپولیس نیست.

مرتضی کرمانی‌مقدم درباره نودمین دربی شهر تهران که با برد یک بر صفر پرسپولیس همراه شد، اظهار داشت: کیفیت فنی دربی افتضاح بود و اکثر لحظات بازی با خطا و اعتراض بازیکنان دو تیم گذشت. با این حال خوشحالم که پرسپولیس برنده دربی شد تا هواداران هم خوشحال شوند.

وی در پاسخ به این پرسش که «چرا پرسپولیس با وجود اینکه فشاری زیادی قبل از دربی روی این تیم وجود نداشت، نتوانست بازی خوبی ارائه کند؟»، تصریح کرد: دربی یا معمولاً زیبا می‌شود یا زشت و حد وسطی هم ندارد. به‌هرحال هر دو مربی در تجربه اول‌شان دوست نداشتند شکست بخوردند و این موضوع کیفیت فنی بازی را خراب کرد. با این حال پرسپولیس در نیمه دوم تیم بهتری بود و توانست در دقایق آخر به برتری برسد.

مهاجم پیشین تیم فوتبال پرسپولیس درباره گلزنی مهدی عبدی در این بازی خاطر نشان کرد: خیلی‌ها تصور نمی‌کردند این بازیکن وارد زمین شود، کالدرون در دقیقه ۸۰ تعویض شجاعانه‌ای انجام داد. خدا هم عبدی را دوست داشت و او گل مهمی زد. من در بادران با عبدی کار کرده‌ام و اعتقاد دارم این مهاجم می‌تواند پیشرفت کند.

کرمانی‌مقدم درباره عملکرد جونیور براندائو، مهاجم برزیلی پرسپولیس نیز تصریح کرد: دیگر به این خریدهای بد عادت کرده‌ایم. جونیور براندائو در حد پرسپولیس نیست. اگر روی همین عبدی سرمایه‌گذاری کنند از جونیور بهتر جواب می‌دهد.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)