پرسپولیس نیوز: مهاجم پیشین تیم فوتبال پرسپولیس گفت: پرسپولیس در فصل آینده کار بسیار سختی در پیش خواهد داشت خصوصاً در لیگ قهرمانان آسیا که شرایط متفاوتی نسبت به بازی‌های لیگ برتر دارد.

مرتضی کرمانی‌مقدم در مورد بازی پرسپولیس برابر السد و صعود سرخپوشان به مرحله یک هشتم نهایی لیگ قهرمانان آسیا به عنوان تیم نخست گروه‌شان اظهار داشت: به مجموعه باشگاه پرسپولیس و هواداران تبریک می‌گویم که تیم محبوب‌مان با اقتدار صعود کرد و امیدوارم که در مراحل بعدی هم موفق باشد. السد در بازی رفت پرسپولیس را شکست داد، ولی خوشبختانه آن باخت جبران شد.

وی در مورد احتمال جدایی برخی از بازیکنان از پرسپولیس گفت: پرسپولیس و استقلال بهترین تیم‌های ایران هستند و همه فوتبالیست‌ها دوست دارند در تیم بزرگی مثل پرسپولیس بازی کنند. واقعاً بازیکنان پرسپولیس کجا می‌خواهند بروند که بهتر از این تیم باشد، مگر آنکه آنها بخواهند به خارج بروند. پوشیدن پیراهن پرسپولیس برای هر فوتبالیستی افتخار است و من معتقدم که اکثر بازیکنان پرسپولیس در این تیم می‌مانند. خبرهایی که در مورد جدایی آنها منتشر می‌شود بیشتر در حد یک شایعه است.

مهاجم پیشین تیم فوتبال پرسپولیس کار این تیم را در فصل پیش‌رو دشوار خواند و تأکید کرد: پرسپولیس کار بسیار سختی در پیش خواهد داشت خصوصاً در لیگ قهرمانان آسیا که شرایط متفاوتی نسبت به بازی‌های لیگ برتر دارد. پرسپولیس کار سختی در آسیا دارد.

«چرا برانکو به محسن مسلمان حتی در یک بازی تشریفاتی هم میدان نمی‌دهد؟»، کرمانی‌مقدم در پاسخ به این پرسش نیز تصریح کرد: ما در تیم نیستیم و نمی‌‌دانیم که در پرسپولیس چه می‌گذرد. به‌هرحال مربیان و بازیکنان مانند یک خانواده در کنار هم هستند و اگر مشکلی هم ایجاد شود باید خودشان برطرف کنند. من حاشیه یا بی‌انضباطی از مسلمان ندیدم و واقعاً نمی‌دانم چرا برانکو به او بازی نمی‌دهد.

وی ادامه داد: به‌هر حال مسلمان از این وضعیت ناراحت است و من هم نمی‌دانم که در این میان چه کسی مقصر است. با این شرایط احتمال جدایی او وجود دارد. مسلمان فوتبالیست باکیفیتی است که وقتی بازی می‌کرد بازی‌های تأثیرگذاری را برای تیمش انجام می‌داد. نیمکت‌نشینی او برای من شک‌برانگیز است. با این حال عقیده من این است که او باید در پرسپولیس بماند و بجنگد تا جایگاهش را پس بگیرد.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)