پرسپولیس نیوز: بازیکن سال‌های پیش پرسپولیس گفت: من از شجاعت یحیی خوشم آمد چون به دنبال دفاع در داربی نبود و بازی رو به جلویی داشت.

داربی با تساوی سرخابی‌ها به پایان رسید. مرتضی کرمانی‌مقدم بازیکن پیشین پرسپولیس، درباره این بازی اظهار کرد: در یک ربع اول بازی، تیم‌ها سعی در محک یکدیگر داشتند؛ در ادامه شرایط دو تیم بهتر شد و در کل بازی خوبی بود و در این تساوی هواداران هم راضی بودند و لذت بردند.

او درباره وضعیت پرسپولیس گفت: دفاع پرسپولیس در نبود شجاع مقداری ناهماهنگ بود و از طرفی هم انصاری روز بدش بود و فکر می‌کنم که یحیی باید زودتر او را تعویض می‌کرد ولی پرسپولیس به طور کلی خوب ظاهر شد و حتی در دقایقی هم که از استقلال عقب افتاد احساسی عمل نکرد و به بازی ادامه داد.

این پیشکسوت پرسپولیس درمورد خط حمله این تیم در داربی عنوان کرد: اوساگونا هنوز در تیم جا نیافتاده ولی در داربی نسبت به قبل بهتر عمل کرد و روی گل هم تاثیرگذار بود. استوکس هم در همان چند دقیقه‌ای که وارد زمین شد تاثیرگذار ظاهر شد و فکر می‌کنم یحیی از بازی‌های بعدی بیش‌تر از او استفاده کند.

وی درباره عملکرد گل‌محمدی روی نیمکت پرسپولیس گفت: من از شجاعت یحیی خوشم آمد چون به دنبال دفاع نبود و بازی رو به جلویی داشت؛ برعکس استقلال که از چند دفاع استفاده کرد و گلی هم که هم دریافت کردیم اشتباه خودمان بود. یحیی تا اینجای کار عملکرد خوبی داشته و هم روز به روز با شرایط پرسپولیس آشناتر می‌شود.

کرمانی مقدم در پایان درباره انتخاب دراگان اسکوچیچ به عنوان سرمربی تیم‌ملی گفت: جنجال‌های زیادی در مورد سرمربی وجود داشت. صحبت از مربیان مختلفی بود چون یحیی، قلععه‌نویی و.. بود که البته فکر می‌کنم انتخاب قلعه‌نویی حاشیه‌های زیادی به همراه داشت ولی اسکوچیچ چندین سال است که در ایران حضور دارد و با تیم‌ها و نفرات آشنایی خوبی دارد. در ایران عملکرد بدی نداشته مخصوصا امسال که در صنعت نفت به خیلی خوبی ظاهر شد.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)