گزارش سایت نزدیک به دولت از تغییرات احتمالی در پرسپولیس

مرجع خبری پرسپولیس : یکی از پایگاه های نزدیک به دولت از تغییر و تحولات گسترده در پرسپولیس و حضور چهره های سرشناس در این تیم در لیگ یازدهم خبر داده است.

 

به گزارش مرجع خبری پرسپولیس و به نقل از رجا نیوز؛ اگرچه رئيس سازمان ليگ تاريخ‌ رسمي نقل‌وانتقال‌هاي تيم‌هاي ليگ برتري را 19 خرداد اعلام کرده است اما خيلي از تيم‌ها زودتر از موعد دست به کار شده‌اند.

 

يکي از اين تيم‌ها پرسپوليس است که حتي صداي علي دايي را هم درآورده است. اگر حبيب کاشاني همچنان سرپرست موقت باشگاه پرسپوليس باشد بدون ترديد تيم فوتبال اين باشگاه با تغيير و تحولات اساسي روبه‌رو خواهد شد.

محتمل ترین انتخاب حبیب کاشانی برای سرمربی گری در پرسپولیس دوست دیرینه اش حمید استیلی است و با همين احتمال از حالا جابجایی مهره ها به سمت این تیم آغاز شده.

 

سير تا پياز پرسپوليس

تنها مربي ايراني که می تواند علي کريمي را سر به راه کند استیلی است. خود علي کريمي چنين گفته: «در پرسپوليس باز شود جاي ديگري را نمي‌شناسم.» علي کريمي با بيان اين جمله در سايت شخصي‌اش نشان داد که براي بازگشت به پرسپوليس لحظه‌شماري مي‌کند. مدير سايتش مي‌گويد تازگي‌ها خيلي از پرسپوليس حرف مي‌زند. اين مصاحبه آخرش نشان مي‌داد که هوس بازگشت به سرش زده. من علي را مي‌شناسم. او دوست دارد جلوي جمعيت دريبل بزند نه در تيمي مثل استيل‌آذين که تماشاگر زيادي ندارد.»

 

مهدوي‌کيا:‌ پرسپوليس مرا بخواهد…

مهدي هم خيلي دوست دارد سال آخر فوتبالش را به ياد دوران طلايي‌اش دوباره در پرسپوليس بازي کند. مهدوي‌کياي 34 ساله مي‌گويد: «بايد ببينم چه پيش مي‌آيد آيا سرمربي جديد مرا مي‌خواهد؟ به هر حال من مي‌خواهم در فصل جديد ناکامي ليگ دهم را فراموش کنم.» مهدي جزو معدود بازيکناني بود که با استيل‌آذين قرارداد يک ساله داشت و براي جدايي از اين باشگاه مشکلي ندارد به خصوص اگر هدايتي هم به هيئت مديره پرسپوليس برود!

 

شايعه بازگشت فرخزادي و هدايتي

اين روزها شايعه بازگشت هدايتي و فرخزادي به پرسپوليس شنيده مي‌شود که اگر چنين شود بسياري از معادلات عوض خواهد شد. البته هم وضعيت علي سعيدلو (رئيس مجمع پرسپوليس) در سازمان مبهم است و هم وضعيت حبيب کاشاني اما يک چيز مشخص است: «اين که اگر دايي در جام حذفي به سپاهان قلعه‌نويي ببازد و حذف شود برکنار مي‌شود. پيش از اين گفته مي‌شد شايد دايي بعد از هفته پاياني ليگ و بازي با پيکان برکنار شود اما جلسه هفته گذشته‌اش با علي سعيدلو شرايط را تا حدي به نفع او عوض کرد. جالب اين که سعيدلو قبل از ملاقات با دايي جلسه‌اي 90 دقيقه‌اي هم با حبيب کاشاني داشت جلسه‌اي که از سوي کاشاني تکذيب شد: «کدام جلسه؟ اين را بايد از روزنامه‌ها پرسيد.» سعيدلو اما حرف ديگري مي‌زند: «قبل از دايي با کاشاني هم صحبت کردم و مشکلات حل شد البته اين بدان معنا نيست که هيچ اختلافي نباشد اما اميدوارم پرسپوليس در جام حذفي موفق شود…» اما آخرين واکنش کاشاني هم جالب بود: «پرسپوليس با علي دايي قهرمان جام حذفي مي‌شود.»

 

‌آخرين خبرها

اگر کريمي به پرسپوليس برگردد شايد رضا نوروزي هم به اين تيم بپيوندد البته برخلاف شايعات حسين کعبي در ليست مرد مورد علاقه کاشانی نيست اما نام‌هايي چون غلامي، اولادي، پتروويچ، نوري و عبدا… کرمي در ليست ديده مي‌شود.

 

بـرش

پرسپوليس با پايان فصل جاري مسابقه‌هاي فوتبال دستخوش تغيير و تحول بزرگي خواهد شد. هرچند از مدت‌ها‌ پيش صحبت‌ از تحقق آرزوی استيلي برای پیوستن به پرسپولیس است اما شايد با تغيير مديريت و حضور احتمالي حبيب کاشاني در وزارت ورزش گزينه‌هاي داخلي و خارجي ديگري هم براي نيمکت داغ سرخ‌ها باشد.

 

 

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)