دایی دو جام برای پرسپولیس آورده و تشویق می شود

مرجع خبری پرسپولیس : کاپیتان تیم پرسپولیس گفت: اگر با جریمه من مشکل فوتبال ایران حل می‌شود جریمه را قبول می‌کنم.

علی کریمی پس از تساوی یک بر یک پرسپولیس برابر راه‌آهن گفت: می‌توانستیم 3 امتیاز را بگیریم اما این اتفاق نیفتاد. به دو تیم خسته نباشید می‌گویم، هر چند بازی زیاد جالبی نبود و اشتباه‌های فردی زیاد بود.

وی در مورد دسته گل بردنش برای علی دایی گفت: من برای دایی دسته گل نبردم. فقط پیش از آغاز مسابقه با او سلام و علیک کردم. این اتفاق طبیعی بود.

کاپیتان پرسپولیس در مورد سرمربی آینده این تیم گفت: گزینه زیاد است. من در مورد آنها صحبت نمی‌کنم و فقط امیدوارم هر کسی که به این تیم می‌آید بتواند به پرسپولیس کمک کند.

کریمی در مورد بیانیه هواداران در حمایت از او گفت: هواداران همیشه به من لطف دارند اما ماجرای سازمان لیگ تمام شده است. دیگر نباید زیاد در مورد آن حرف بزنیم. من حرفی‌ زده‌ام و جریمه‌اش را هم قبول می‌کنم. محرومیت و هر جریمه‌ای که باشد آن را می‌پذیریم. اگر با این مسائل شرایط فوتبال ما عوض می‌شود حاضرم جریمه شوم اما مهم این است که فوتبال ما به شرایطی برسد که بتواند مردم را خوشحال کند. برای آنکه به جام جهانی برویم باید لیگ قوی داشته باشیم زیرا لیگ پشتوانه تیم ملی است و باید به آن توجه کنیم.

وی در مورد وضعیت فنی پرسپولیس گفت: بهتر است کارشناسان در مورد دیدار ما با استقلال و این بازی با راه آهن نظر بدهند اما قطعا وضعیت ما در نیم فصل دوم بهتر خواهد شد. متاسفانه جام حذفی را از دست داده‌ایم. مدیریت باشگاه سرمربی بعدی پرسپولیس را انتخاب می‌کند و من در مورد آن حرفی نمی‌زنم اما باید نیم فصل دوم را خوب شروع کنیم تا بتوانیم جبران این نیم فصل را بکنیم و هواداران راضی شوند و تماشاگر بیشتری به ورزشگاه بیاید.

کریمی در مورد تشویق علی دایی گفت: دایی دو جام برای پرسپولیس آورده و زحمات زیادی برای این تیم کشیده است. او محبوبیت دارد و تشویق کردنش بی دلیل نیست.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)