دوشنبه 21 بهمن (12:04)

مرجع خبری پرسپولیس : پزشك تيم فوتبال پرسپوليس گفت: علي كريمي در بازي داربي حضور خواهد داشت.

فريد زرينه  پيرامون آخرين وضعيت مصدوميت علي كريمي اظهار كرد: كريمي از ناحيه كمر مصدوم شده و ما مجبور شديم براي باز شدن عضلات او آمپولي به وي تزريق كنيم و پس از آن نيز دو جلسه فيزيوتراپي برايش در نظر گرفتيم.

وي افزود: طي امروز و فردا نيز او بايد چهار جلسه فيزيوتراپي را سپري كند و طبق همين برنامه وي پس از شش جلسه فيزيوتراپي آمادگي تمرين كردن را پيدا مي‌كند. در حال حاضر مشكل خاصي را در روند معالجه او نمي‌بينيم و كريمي بدون شك در بازي داربي مقابل استقلال حاضر خواهد شد.

وي درباره شرايط نبي‌الله باقري‌ها نيز گفت: به اين بازيكن تا آخر هفته استراحت مطلق داديم و پس از آن هم بايد طبق برنامه و مواظبت كامل تمريناتش را شروع كند.

زرينه پيرامون آخرين شرايط ‌آمادگي محسن خليلي هم گفت: خليلي وضعيت خوبي دارد و با احتياط در تمرينات گروهي حضور يافته است، بايد شرايط او را در چند روز آينده هم در نظر بگيريم و نتيجه را به كادرفني اعلام كنيم تا تصميم‌گيري نهايي درباره او در مسابقه داربي گرفته شود.

وي در پايان خاطرنشان كرد: ساير بازيكنان پرسپوليس در سلامت جسماني و آمادگي كامل بسر مي‌برند كه اميدواريم تا پيش از داربي مشكل يا مصدوميت خاصي براي آنها در تمرينات بوجود نيايد.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)