مرجع خبری پرسپولیس : علی دایی، سرمربی پرسپولیس با همه اختلافاتی که با علی کریمی، ستاره استیل آذین دارد در برنامه 90 که پنجشنبه شب پخش شد دفاع جانانه ای از کریمی کرد. دایی در این برنامه کریمی را «بهترین بازیکن تاریخ ایران» خواند و دلیل دعوت نکردن او به تیم ملی را باز گفت.

 

به گزارش مرجع خبری پرسپولیس؛ سرمربی سابق تیم ملی هر چند حتی در اوج کشمکش او و کریمی در مرحله انتخابی جام جهانی 2010 سیاستمدارانه از ستاره یاغی فوتبال ایران تعریف می کرد اما این بار دفاع او از کریمی پررنگ تر از همیشه بود.

جهان ورزش نوشت : این تعریف ها البته در بهترین زمان ممکن صورت گرفت. دایی قصد دارد کریمی را به پرسپولیس بازگرداند و از توانایی های فنی و محبوبیت بالای او در تیمش استفاده کند.

 

 

کریمی هم که بارها به صورت مستقیم و غیر مستقیم اعلام کرده حاضر نیست با دایی کار کند با شنیدن پیشنهاد سرمربی پرسپولیس به فکر فرو رفته و بدش نمی آید در لجبازی با مصطفی اجورلو، مدیرعامل باشگاه پرسپولیسی شود. انتقال کریمی به پرسپولیس البته با توجه به حضور مهریزی در هیات مدیره باشگاه استیل آذین که احتمالا منجر به رفتن آجورلو از این تیم می شود منتفی خواهد شد.

با این که آجورلو کاملا از موضعش فاصله گرفته و با توجه به فشار سایر اعضای هیات مدیره و مالک باشگاه دیگر منتظر عذرخواهی کریمی برای بازگشت به تمرینات باشگاه نیست اما این کریمی است که حاضر نیست بار دیگر به تیمی بازگردد که آجورلو رییس آن باشد. اما با توجه به اتفاقات افتاده و بالا رفتن احتمال برکناری آجورلو ستاره شماره 8 ترجیح می دهد در تیم خود بماند.

اما اگر آجورلو در استیل آذین ماندنی شد باید منتظر حضور کریمی در پرسپولیس باشیم.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)