مرجع خبری پرسپولیس : موفقیت فقط در سایه حمایت و امید حاصل خواهد شد …

روزی که کریستوف دام هدایت فنر باغچه را به دست گرفت مدیرعامل باشگاه با چهره ای مغموم رو به او گفت : متاسفانه مشکلات مالی اجازه نداد ستاره های تیم را حفظ کنیم . فقط ” امره برزغلو ” برای ما مانده ، کریستوف دام رو به مدیرعامل کرد و گفت: ” ترجیح می دهم به جای 11 ستاره ، 22 بازیکن خوب و هم سطح داشته باشم ! ” . این جمله باعث شد باشگاه فنرباغچه همان سال ” امره برزغلو ” را هم به اینتر بفروشد و البته در پایان فصل جام قهرمانی را بالای سر ببرد !!
خوب یا  بد کریمی از پرسپولیس جدا شد. کاری نداریم در این ماجرا کریمی مقصر بود یا عباس انصاری فرد، هر چه بود کالبد شکافی این موضوع دیگر دردی از پرسپولیس دوا نمی کند . کریمی بازیکن خاصی در فوتبال آسیا محسوب می شود، بازیکنی که حتی در روزی که سرحال نیست دریبل های ویرانگرش کمر هر تیمی را خواهد شکست اما همین کریمی در طی سال های حضور در پرسپولیس هرگز موفق نشد جام قهرمانی را بالای سر ببرد و حتی پرسپولیس فصل گذشته با این فوق ستاره نه تنها حتی یک جام به دست نیاورد ، بلکه حتی به سهمیه لیگ قهرمانان آسیا هم نرسید . علت این بود که پرسپولیس لیگ هشتم بیش از حد به ستاره اش وابسته بود ، آن ها هر وقت کریمی را داشتند هر حریفی را شکست می دادند و امان از روزی که کریمی نبود ! پرسپولیس، پیروزی بدون کریمی را نیاموخت و حاصل همان شد که در سه جام به هیچ عنوانی نرسید . جادوگر برای پرسپولیس مثل رونالدینیو برای بارسا بود . بارسا دقیقا روزی رونالدینیو را از دست داد که بیش از حد به او وابسته شد و اتفاقا دقیقا از زمانی که رونالدینیو را از دست داد به افتخارات بیشتری رسید .
امروز زمان برای پرسپولیس کیمیاست و موفقیت فقط در سایه حمایت و امید حاصل می شود . به امید روزی که جادوگر به خانه اش بازگردد…

با برداشتی مختصر از خبرورزشی

اختصاصی // پویا نوایی- استفاده از این مطلب با ذکر نام مرجع خبری پرسپولیس بلامانع است .

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)