مرجع خبری پرسپولیس : روز 31 اردیبهشت آخرین روزی خواهد بود که کریمی در شالکه حضور دارد. این تیم در این روز و در فینال جام حذفی مقابل دویسبورگ قرار خواهد گرفت. جادوگر که در بوندس لیگا فرصت زیادی برای بازی پیدا نکرد به احتمال فراوان شانس زیادی برای حضور در فینال جام حذفی هم نخواهد داشت.


کریمی در طول یک نیم فصل حضورش در شالکه و در بوندس لیگا تنها 28 دقیقه مقابل کایزرس لاترن بازی کرد که با عملکرد قابل توجه جادوگر همراه شد. با این حال در حالی که همه تصور می کردند عملکرد درخشان کریمی موجب حضورش در ترکیب شالکه مقابل ماینتس خواهد شد اما این اتفاق رخ نداد تا کریمی برای بازی پایانی فصل هم فرصتی نداشته باشد. شالکه در آخرین هفته به مصاف کلن خواهد رفت و به این ترتیب پرونده این فصل برای این تیم بسته خواهد شد.


کریمی تمایل زیادی داشت بعد از این بازی به ایران بازگردد اما صعود شالکه به فینال جام حذفی این اختیار را از او گرفت.

کریمی حتی تصمیم داشت شب بازی بلیت بازگشت را تهیه کند و به ایران بازگردد اما این اتفاق عملی نشد تا همه چیز به یک روز بعد از فینال جام حذفی آلمان موکول شود.

 

در مورد آینده او همه چیز مشخص است. اینکه فینال جام حذفی روز خداحافظی جادوگر با مدیریت، بازیکنان و کادرفنی شالکه خواهد بود و علی کریمی دیگر شانس خود را در فوتبال اروپا امتحان نخواهد کرد. تنها پیشنهاد قابل توجه کریمی الاهلی امارات است که مشتری همیشگی جادوگر محسوب می شود اما با این حال کریمی تمایلی برای حضور در فوتبال امارات هم ندارد.

 

علی کریمی در جمع دوستانش در خصوص آینده اینطور گفته: «به ایران بازمی گردم و فقط برای پرسپولیس بازی خواهم کرد». کریمی البته این را هم گفته که پیشنهادات سپاهان و تراکتورسازی فکر او را مشغول نمی کند چون او اصلا حاضر نیست در تیمی جز پرسپولیس فوتبال را ادامه دهد. رابطه ترمیم شده کریمی با دایی هم حضور شماره 8 در پرسپولیس را قوت می بخشد.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)