پنجشنبه 20 فروردین(19:03) 

مرجع خبری پرسپولیس: پيشكسوت تيم فوتبال پرسپوليس پس از پيروزي سه بر يك اين تيم مقابل الغرافه قطر گفت: هيچ كس نمي تواند منكر قدرت پرسپوليس با حضور كريمي باشد، كريمي قلب پرسپوليس است و با حضور وي اين تيم دگرگون مي شود.
                    
محمد پنجعلي افزود: همانطور كه قابل پيش بيني بود پرسپوليس با حضور كريمي تبديل به تيم ديگري شده و توانست در مقابل الغرافه ضمن ارائه نمايش عالي در بازي برنده شود و باعث اميدواري هوادارانش براي حضور موفق اين تيم در ليگ قهرمانان آسيا باشد.

وي ادامه داد: پرسپوليس با حضور كريمي به يك تيم ديگر تبديل مي شود و اين مسئله اصلا قابل انكار نيست و در حال حاضر بايد گفت که كريمي از اركان پرسپوليس است و حضور وي باعث موفقيت اين تيم مي شود.

پنجعلي گفت: در اين بازي نمايش مجتبي شيري در آ‌خرين نقطه خط دفاع پرسپوليس كاملا مشهود بود و مشكلات پرسپوليس را در خط دفاع كاملا از بين برده بود و خط دفاع پرسپوليس نمايش خوبي داشت كه اين مسئله به دليل اعتماد به نفس شيري در حط دفاع بود.

وي افزود: پرسپوليس بايد بداند كه هنوز صعود ازگروهش در ليگ قهرمانان آسيا صد در صد نشده است و اين تيم به هوادارنش نبايد سه بازي باقيماند اين تيم را درگروه دوم ليگ دوم دست كم بگيرند زيرا براي پرسپوليس حياتي است كه از گروهش به عنوان تيم اول صعود كند.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)