مرجع خبری پرسپولیس :  بازیکن پرسپولیس گفت: امیدوارم روزی نرسد چیزهایی که از عزیز محمدی می‌دانم، بگویم.

علی کریمی پس از خروج از رختکن پرسپولیس بار دیگر با خبرنگاران صحبت کرد و گفت: شما نیمکت ما و نیمکت استقلالی‌ها را ببینید و ببینید آنها چه کسانی را به بازی آورده‌اند. امیدوارم عزیز محمدی رئیس سازمان لیگ شب‌ها سر راحت روی متکا بگذارد. آخرتی هم وجود دارد البته اگر اعتقاد داشته باشد.

وی در پاسخ به این سؤال که پرسپولیس می‌توانست ضد فوتبال بازی کند، گفت: گل‌هایی که دریافت کردیم روی اشتباه‌‌مان بود و باعث شد استقلال به گل برسد. به هرحال فوتبال است و هر آن ممکن است اتفاقی بیفتد. استقلال از فرصت‌هایش استفاده کرد. من با ضد فوتبال موافق نیستیم. همیشه باید فوتبالی ارائه کنیم که بیننده لذت ببرد. در مجموع بازی خوبی بود و دو تیم جذاب بازی کردند. در نهایت نتیجه برای استقلال بدست آمد و به آنها تبریک می‌گویم.

وی در خصوص استعفای استیلی اظهار داشت: ‌مشکل تیم پرسپولیس استعفا و یا عدم استعفای استیلی نیست. این مشکلی است که تیم ما دارد و طبیعتا ربط به مدیریت باشگاه دارد. ما باید نقاط ضعف را تقویت کنیم و بتوانیم اگر بازیکنی است جذب کنیم تا در مسابقات آینده تیم قوی‌تری را روانه مسابقات کنیم.

کریمی در خصوص اینکه ظاهرا برنامه مسابقات مورد انتقاد پرسپولیسی‌ها است، گفت: این قضیه را شما خبرنگاران باید بررسی کنید. کجای دنیا سراغ دارید که برنامه لیگ را اعلام کنند اما دو تیم در جام حذفی بازی کنند. آیا من باید پاسخگوی این برنامه باشم؟

وی در خصوص اینکه سازمان لیگ اعلام کرده زمان دیگری برای برگزاری دربی نبود، عنوان کرد: تیم‌هایی که ۲۴، ۲۶ و ۲۸ آذر بازی دارند چطور می‌توانستند در آن تاریخ بازی کنند.

شماره ۸ پرسپولیس در این ارتباط که در ورزشگاه آزادی به فاصله ۴۸ ساعت باید مسابقات برگزار شود، گفت: این قانون‌هایی است که خودشان درست کردند و با این قانون‌ها خود را گول می‌زنند. زمینی که این همه برایش هزینه می‌شود مگر می‌شود نتواند دو بازی پشت سر هم برگزار کنند. مثلا زمین آزادی بهترین چمن ایران است و اگر نتواند دو روز متوالی بازی انجام گیرد، باید درش را تخته کرد.

کریمی در پاسخ به این سؤال که با عزیز محمدی بگومگو داشته است، گفت: من بگومگویی با عزیز محمدی نداشتم اما امیدوارم شب‌ها راحت بخوابد. به خاطر بازی با استقلال این را نمی‌گویم با هر تیم دیگری هم بازی داشتیم این حرف‌ها را می‌زدم. شما به من بگوئید شاید من اطلاع ندارم. کجای دنیا چنین برنامه‌ای است. آخرتی هم وجود دارد البته اگر بعضی‌ها اعتقاد داشته باشند.

کاپیتان پرسپولیس در خصوص شعار استقلالی‌ها علیه او عنوان کرد: باز دم هواداران استقلال گرم که فقط فحش دادند و چیزی به سمت ما پرتاب نکردند.

کریمی با تاکید بر اینکه استعفای استیلی مشکل پرسپولیس نیست، گفت: ما دو بازی دیگر تا نیم فصل داریم و امیدوارم فرصتی پیش آید تا بازیکنان جدید بگیریم و فرصتی پیش آید که نقاط ضعف خود را ترمیم کنیم.

وی درباره اینکه رویانیان با استعفای استیلی موافقت کرده است، گفت:‌ من این خبر را قبول ندارم چون قبلا هم چنین خبرهایی منتشر شده بود، اما اگر این اتفاق افتاده باشد نظر مدیریت است و آنها می‌توانند هر تصمیمی بگیرند. امیدوارم اگر قرار است با این اتفاق پرسپولیس تغییر کند این مسئله رخ دهد و استیلی هم خوشحال می‌شود.

کریمی درباره درگیری لفظی‌اش با کیانوش رحمتی گفت: چیز خاصی نبود. معمولا بازیکنان در جریان بازی به هم لگد می‌زنند و سپس از هم عذرخواهی می‌کنند اما شگرد جدید برای بعضی‌ها شده تا سیاه‌بازی کنند. شاید باورتان نشود از لگدی که امیرحسین صادقی به من زده درد می‌کشم و اگر دوربین‌هایتان را خاموش کنید می‌توانم جای این زخم را نشان دهم. من می‌گویم اینقدر فوتبال ارزش ندارد. شاید یکی از این ضربه‌ها بمیرد. به هرحال بازیکن هم خانواده دارد این که نمی‌شود آخر سر بازیکن بگوید به عمد این کار را نکرده است. بازی جوانمردانه ارزشش خیلی بیشتر از هر نتیجه‌ای است. دلیل نمی‌شود که بازیکنی که دریب می‌زند مصدوم شود.

وی افزود: یک ذره باید وجدان کاری داشته باشیم. از آن سردار عزیز محمدی که در رأس هرم است و فوتبالمان دستش است تا بازیکنی که بازی به او نمی‌رسد. امیدوارم روزی نرسد که چیزهایی که از عزیز محمدی می‌دانم بگویم. خودم را خیلی نگه می‌دارم ولی اگر شده روزی فوتبال را کنار بگذارم مجبور شوم این حرف‌ها را می‌زنم.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)