b_0_0_0_00_images_91_havashi_karimi-afc_1.jpgخبرگزاری پرسپولیس :  علی کفاشیان و علی کریمی به عنوان تنها بخت‌های ایران برای کسب عنوان در مراسم امشب علی کفاشیان و علی کریمی به عنوان تنها بخت‌های ایران برای کسب عنوان در مراسم امشب کنفدراسیون فوتبال آسیا به هتل مندرین رفتند.

در حالی که از ساعاتی دیگر مراسم معرفی برترین‌های فوتبال آسیا در هتل مندرین کوالالامپور برگزار می‌شود علی کفاشیان و علی کریمی به عنوان تنها شانس‌های فوتبال ایران برای دریافت عنوان جایزه به این هتل رفتند.

بر اساس برخی اخبار، فدراسیون فوتبال ایران شانس زیادی برای کسب عنوان بهترین فدراسیون سال به دلیل فعالیت در فوتبال پایه و فوتبال بانوان دارد. همچنین علی کریمی در کنار لی کئون هو و ژنگ ژی سه نامزد اصلی دریافت عنوان برترین بازیکن سال آسیا 2012 است.

البته ایران در بخش بازی جوانمردانه هم نامزد است و شاید این عنوان به ایران برسد. همچنین عدم ارسال دعوتنامه از سوی کنفدراسیون فوتبال آسیا برای محمد کشاورز نشان می‌دهد این بازیکن شانسی برای تکرار دریافت عنوان بهترین بازیکن سال فوتسال آسیا ندارد.

علیرضا فغانی نامزد حضور در جام جهانی 2014 هم به دلیل سفر به ژاپن و انجام تست برای حضور در جام جهانی باشگاه‌ها به مالزی نرفته و همین مسئله نشان می‌دهد که او هم شانسی برای دریافت عنوان برترین داور سال آسیا نخواهد داشت. همچنین با توجه به ناکامی‌های تیم ملی فوتسال ایران در رقابت‌های قهرمانی آسیا و جام جهانی تایلند، بعید است عنوان بهترین تیم فوتسال آسیا به ایران برسد. ژاپن در این بخش بیشترین بخت را دارد.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)