مرجع خبری پرسپولیس :  تمرین تیم فوتبال پرسپولیس در حضور اعضای هیات مدیره این تیم و در فضایی خاص انجام شد.

آخرین تمرین جدی سرخ‌پوشان پیش از دیدار مقابل صبا در ورزشگاه خیریه عمل آغاز شد. در این تمرین رویانیان، مدیرعامل پرسپولیس و همچنین اعضای هیات مدیره این باشگاه در گوشه‌ای از زمین نظاره‌گر تمرین پرسپولیس بودند که البته رویانیان، نژاد فلاح و فروزنده پس از یک ساعت تمرین را ترک کردند.

زمانی که رویانیان قصد داشت از میان هواداران پرسپولیس عبور کند و ورزشگاه خیریه عمل را ترک کند، برخی از هواداران از او درخواست کردند که بیشتر از قبل به پرسپولیس توجه کند. هواداری به او گفت پرسپولیس سه باخت متوالی مقابل استقلال داشته و نباید از این به بعد به این تیم ببازد که رویانیان در پاسخ گفت استقلال را هم می‌بریم.

 

همچنین هواداری دیگر در این لحظه به مدیرعامل پرسپولیس گفت پرسپولیس اگر پول نداشته باشد به هیچ جا نمی‌رسد. شما باید به پرسپولیس پول بیاورید که رویانیان هم در پاسخ گفت باشه حتما.

ورزشگاه خیریه عمل همچنان شرایط میزبانی از هواداران و خبرنگاران را به طور مناسب ندارد و مسئولان باشگاه پرسپولیس این قول را داده‌اند که در دو ماهی که قرار است پرسپولیس در این ورزشگاه تمرین کند، امکانات مناسب برای خبرنگاران و همچنین جایگاهی برای تماشاگران فراهم شود.

در بخشی از تمرین علی کریمی و جواد کاظمیان کمی با هم درگیر شدند که در این لحظه همه فکر کردند این دعوا جدی است اما این دو بازیکن با حرکت‌های بعدی خود نشان دادند که آن اتفاق تنها یک شوخی بوده است.

علیرضا محمد به دلیل آسیب دیدگی تنها از کنار زمین کار هم‌ تیمی‌هایش را نظاره می‌کرد.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)