مرجع خبری پرسپولیس : هافبک تیم فوتبال پرسپولیس گفت : دیدن چشم گریان تماشاگران آزارم می دهد .

هافبك تيم فوتبال پرسپوليس گفت: “وقتي تيم تاكتيكي براي برنده شدن ندارد نمي توان از بازیكن انتظار داشت، اما به نظر من نبايد به دنبال مقصر بود چرا كه از مديرعامل تا تداركات تيم در شكست سهيم بودند. “

علي كريمي: “وقتي يك تيم دراين مرحله از مسابقات آن هم با يك گل حذف مي شود نبايد به دنبال مقصر باشيم، چون دراين بين تمام مجموعه باشگاه مقصر هستند. از من بازيكن تا مديرعامل و مربي و تداركات، همه مقصر هستيم و بايد جواب تماشاگران را بدهيم.”

وي افزود: “در هر صورت ما تلاش خود را انجام داديم، اما من خودم هم مي‌پذيرم كه بازيكن خوبي نبودم. تصور مي‌كنم با تمام وجود بازي كرديم، اما زورمان به بنيادكار نرسيد و آنها توانستند ما را شكست دهند. “

كريمي گفت: “اين يك شكست ملي بود چون پرسپوليس دراين مرحله از بازي هاي آسيايي نماينده ايران بود و بايد از آبروي ايران دفاع مي كرد، اما خوشبختانه هنوز تيم ملي براي صعود به جام جهاني شانس دارد و بايد از اين لحظه به بعد تمام توان خودمان را براي صعود تيم ملي به جام جهاني متمركز كنيم.”

كريمي خاطرنشان كرد: “در شكست پرسپوليس مقابل بنياد كار فقط به خاطر حضور 100 هزار تماشاگر و چشم هاي گريان آنها ناراحت هستم، چون شرمنده آنها شديم و من نمي خواستم چشم هاي گريان آنها را ببينم.”

هافبك پرسپوليس با اشاره به آينده اش دراين تيم اظهار داشت: “در حال حاضر فقط به تیم ملي فكر مي كنم  و مي خواهم دل هواداران فوتبال درايران را شاد كنم. هيچ كس از آينده اش خبري ندارد و من هم نمي دانم قرار است چه اتفاقي برايم بيفتد.”

كريمي درباره اختلافش با محمود خوردبين اعلام كرد: “همه چيز را به آينده واگذار مي كنم و جواب سرپرست تيم را نمي دهم، چون زمان همه چيز را مشخص مي كند و آن وقت مردم بهتر مي توانند اظهار نظر كنند و بگويند مقصر كيست.”

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)