مرجع خبری پرسپولیس : مرد میانسال لیگ برتر، تنها 5 روز پیش از آنکه اولین بازی‌اش در نهمین دوره لیگ برتر را انجام دهد به عنوان یکی از بااخلاق‌ترین بازیکنان فوتبال ایران معرفی شد تا فصلی تازه را در زندگی‌اش شروع کند. کریم باقری که پیش از این، بازی در بوندسلیگای قانونمند و لیگ آزاد قطر را تجربه کرده بود، در حالی پرسپولیس را برای بازی انتخاب کرد که در این فوتبال هواخواهان و هواداران بسیاری داشت. روزهایی که او به دلیل اختلاف سلیقه‌اش با انصاری‌فرد، تمرین پرسپولیس را تحریم کرده بود همه از حضور او در تیم سنتی تبریز صحبت می‌کردند و باور داشتند که مذاکرات پنهانی‌ای که او در همه حال منکرش می‌شد، بین او و ناصر شفق صورت گرفته است؛ اما کاپیتان قرمزها این تیم را دوست داشت و نمی‌خواست از این تیم برود.

او اگر قدرتی فراتر از کاپیتانی می‌داشت شاید کاری می‌کرد که مدیر باشگاه او شخصی غیر از عباس انصاری‌فرد باشد اما چه می‌توانست بکند که مدیر درست در روزهایی که همه انتظار شنیدن خبر برکناری‌اش را داشتند، در این مقام ابقا شده بود و او راهی نداشت جز اینکه بماند. او مانند کریمی آنقدر جوان نبود که پیشنهادی 700 میلیونی در جیب داشته باشد و اگر مدیر برای او مشکلی ساخت، بلافاصله قرارداد تازه را امضا کند.

باقری که یکی از بازیکنان خانواده‌دوست فوتبال ایران است، در زمان فعالیتش برای این فوتبال

 کمترین حاشیه را در میان هم‌نسل‌های خود داشت. نسلی که طلایی‌ترین روزهای این فوتبال را رقم زد و ما را بعد از 20 سال به جام جهانی رساند. او در میان روزهای طلایی فوتبالش و در کنار همه افتخاراتی که با تیم ملی خلق کرد، از حاشیه‌ها پرهیز داشت. آنقدر که در طول 18 سال بازی در سطح اول فوتبال ایران، 18 مصاحبه بلند ندارد و کاری کرده که اصلاً برای برخی روزنامه‌ها مورد مناسبی برای جنجال‌سازی به نظر نمی‌رسد

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)