پرسپولیس نیوز : مهدی نوروزی برادر کاپیتان فقید تیم فوتبال پرسپولیس به نیابت از خانواده نوروزی از گردانندگان و مدیریت سایت پرسپولیس نیوز تقدیر و تشکر کرد.

مهدی نوروزی در گفت و گو با سایت پرسپولیس نیوز درباره اختصاص بنر اصلی این سایت طی نزدیک به دو سال اخیر به عکس هادی نوروزی گفت: پس از درگذشت هادی عزیزمان هواداران به طرق مختلف به ابراز همدردی پرداخته و با اقدامات خود تسلی خاطری برای خانواده داغدار نوروزی بودند.

برادر کاپیتان ابدی پرسپولیس در پاسخ به کسب اجازه مسئولان سایت برای تغییر عکس سایت پس از قهرمانی سرخپوشان در لیگ برتر و تغییر فضا و روحیه این تیم گفت: از سایت پرسپولیس نیوز هم به عنوان یک سایت پربازدید هواداری ممنونیم که تمامی اخبار مربوط به هادی نوروزی کاپیتان فقید پرسپولیس را پوشش داد و طی این سالها بنر اصلی سایت خود را به هادی اختصاص داده بود. این اقدام برای ما واقعا ارزشمند و قابل تقدیر است. از حسن مهدوی مدیریت محترم سایت و گردانندگان و نویسندگان سایت نهایت تشکر و سپاس را داریم و امیدواریم در رسالتی که به عهده دارند موفق باشند.

وی ادامه داد: همچنین از تمام پیج ها و کانال های هواداری پرسپولیس هم سپاسگزاریم که طی این مدت در زنده نگه داشتن یاد و خاطره هادی عزیزمان سنگ تمام گذاشته و همواره لطف و محبتشان را دیده ایم و این اقدامات تسلی خاطری برای خانواده ما بوده است.

مهدی نوروزی در پایان گفت: از همه هواداران پرسپولیس هم نهایت سپاس را داریم و امیدواریم که با صعود پرسپولیس به مرحله بعدی لیگ قهرمانان آسیا شاهد موجی از شادی و نشاط در بین پرسپولیسی ها باشیم و این فصل باشکوه و مقتدرانه با اقتدار هرچه تمام تر به پایان برسد.

لازم به ذکر است با برنامه ریزی انجام شده طرح جدید سایت پرسپولیس نیوز طی ساعات آینده و با بهره گیری و ثبت تصاویر قهرمانی تاریخی سرخپوشان رونمایی خواهد شد و پس از مدت کوتاهی بار دیگر نمادی از یاد و خاطره هادی نوروزی به سایت اضافه خواهد شد.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)