از ترس فحاشی هواداران استقلال
مرجع خبری پرسپولیس : حسین کعبی مدافع راست استیل‌آذین بازی با استقلال را یک دیدار سخت برای تیمش توصیف می‌کند. او معتقد است که استقلالی‌ها برای جبران شکستشان در جام حذفی به مصاف استیل‌آذین می‌آیند و برای این مسابقه انگیزه زیادی دارند.

 

کعبی در مورد بازی استقلال گفت : خوشبختانه همه چیز خوب است. بعد از نتیجه ضعیفی که مقابل نفت تهران گرفتیم حالا باید استقلال را ببریم. البته بازی سختی است. چون استقلالی‌ها به فکر انتقام شکست جام حذفی هستند و این کار ما را سخت می‌کند. من امیدوارم در نهایت استیل‌آذین برنده از زمین بیرون بیاید


وی درباره 3 بازیکن خوزستانی استقلال این چنین گفت : پژمان ، ایمان و میلاد از سه نفر دوستان صمیمی من هستند و بیرون از زمین فوتبال رابطه بسیار خوبی با آنها دارم. ولی در زمین فوتبال به برادرم هم رحم نمی‌کنم. من به ایمان، پژمان و میلاد رحم نخواهم کرد و مطمئن باشید آنها هم به من رحم نمی‌کنند. ما پیراهن دو تیم مختلف را می‌‌پوشیم و باید از جان مایه بگذاریم.

 

کعبی درمورد اینکه ایا استقلالی است یا پرسپولیسی ادامه داد : من یک استقلالی تیره هستم و خانواده ام هم استقلالی هستند از بچگی طرفدار این تیم بوده ام.


کعبی در مورد اینکه چرا 3 فصل پیش در پرسپولیس بازی کرده گفت : همیشه در فوتبال پول حرف اول را می‌زند. هر کس بگوید پول برایش مهم نیست دروغ گفته است. من از پرسپولیس پیشنهاد مالی خوب داشتم و به این تیم رفتم. من وقتی به پرسپولیس آمدم شرایط خوبی نداشتم و هواداران این تیم خیلی در بازگشت من به فوتبال تاثیر داشتند من نمی‌توانم محبت آنها را فراموش کنم.

 

لازم به ذکر است حسین کعبی جنجالی ترین بازیکن در مقابل استقلال بوده وهمیشه روی سکوه های استقلال
جنجال افریده
است.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)