خبرگزاری پرسپولیس : بازیکن تیم فوتبال راه آهن گفت: از اخباری که درباره من منتشر می شود تعجب می کنم چرا که من نه با استقلال مذاکره کرده ام نه با پرسپولیس.

حسین کعبی  که در روزهای گذشته ابتدا اعلام شد قلعه نویی به دنبال اوست و سپس سر از لیست خرید پرسپولیس در آورد اظهارداشت: خودم هم خبر مذاکره ام با باشگاه استقلال را شنیده ام اما آن را تکذیب می کنم زیرا این خبر خیالی است و من هیچ مذاکره ای با این باشگاه نداشته ام. نه کسی از باشگاه استقلال با من تماس گرفته و نه با فتح الله زاده جلسه دارم. نمیدانم منبع این اخبار کجاست و آیا کسانی که چنین اخباری را منتشر می کنند به نفع من می نویسند یا به ضررم.

وی ادامه داد: من با پرسپولیس هم مذاکره ای نکرده ام. اگر حرفی شده بود می کفتم با من تماس گرفته اند اما اهل بازارگرمی و دروغ گفتن نیستم. از اخباری که درباره من منتشر می شود تعجب می کنم چرا که من نه با استقلال مذاکره کرده ام نه با پرسپولیس.

کعبی در پایان خاطرنشان کرد: باشگاه راه آهن من را در لیست آزاد قرار داده است و قطعا دیگر در این باشگاه نمی مانم. با چند تیم جز استقلال و پرسپولیس صحبت کرده ام و به زودی تکلیفم روشن می شود.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)