علی کفاشیان رییس فدراسیون فوتبال، گفت: برای جدا شدن مجتبی جباری و پژمان منتظری از لیگ قطر و پیوستن آنان به اردوی تیم ملی، با رییس فدراسیون این کشور گفت وگو کرده ام.

به گزارش ایرنا، علی کفاشیان در برنامه 90 در خصوص وضعیت بازیکنان حاضر در لیگ های حاشیه خلیج فارس، گفت: با رییس فدراسیون قطر در خصوص مجتبی جباری و پژمان منتظری صحبت کردم که امیدوارم بعد از لیگ قطر جباری و منتظری در اردو تیم ملی حاضر شوند.

وی تصریح کرد: قرار است رییس فدراسیون قطر فکر کند و اگر ممکن بود این بازیکنان در کاپ قطر که بعد از مسابقات لیگ آنها برگزار می شوند شرکت نداشته باشند.

وی در رابطه با حضور بازیکنان استقلال و سپاهان در اردو تیم ملی، اظهار داشت: فتح الله زاده و باشگاه های دیگر قول داده اند تا بازیکنان خود را در زمان مورد نظر در اختیار ما قرار دهند.

کفاشیان در رابطه با اینکه آیا اردو آفریقای جنوبی قطعا برگزار خواهد شد، گفت: این اردو قطعی است اما شاید ˈکی روشˈ بخواهد ما در آن زمان در ایران باشیم و اینجا بازی دوستانه برگزار کنیم که احتمال این کار نیز وجود دارد.

وی درپاسخ به سووالی درمورد نصب عکس یوزپلنگ برروی پیراهن تیم ملی برای حضور در مسابقات جام جهانی و اینکه بهتر نبود این عکس در آرم فدراسیون جای نمایی می شد، گفت: آرم فدراسیون بسیار کوچک اما این کار هم طرح خوبی است و بعدا برروی آن فکر خواهیم کرد.

وی ادامه داد: الان 60 سانتیمتر آرم یوزپلینگ مشخص است و شاید این کار را بعدا کنیم. در حال حاضر وقتی نداشتیم بخواهیم این کار را انجام دهیم.
 

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)