رییس فدراسیون فوتبال بار دیگر تاکید کرد که حتی در صورت شکست برابر کره جنوبی، تغییری در کادر فنی تیم ملی به وجود نخواهد آمد و تیم ملی تا خرداد با کارلوس کی‌روش به کارش ادامه خواهد داد.

علی کفاشیان در حاشیه تمرین امروز تیم ملی فوتبال در جمع خبرنگاران گفت: کارلوس کی‌روش تا خرداد با ما قرارداد دارد و تا پایان رقابت‌های انتخابی جام جهانی قطعا به کارش ادامه خواهد داد، حتی اگر تیم ملی برابر کره جنوبی شکست بخورد ما تنها آن باخت را نگاه نمی‌کنیم و مجموعه کار را می‌بینیم و با متخصصان و مشاوران صحبت می‌کنیم، تکلیف تیم ملی مشخص است. خبرهایی که درباره توافق کی‌روش با قطر مطرح می‌شود صحت ندارد. او با ما قرارداد دارد و هیچ جا نمی‌رود.

وی در پاسخ به سوال خبرنگاری که پرسید حضور احمدی نژاد و رییس مجلس در تمرینات تیم ملی، فشار مضاعفی نخواهد بود؟ گفت: به هر حال حضور مسئولان نشان می‌دهد که آنها نسبت به تیم ملی احساس مسئولیت دارند. بازیکنان تیم ملی حساسیت بازی را می‌دانند و حضور مسئولان در تمرینات نشان می‌دهد که آنها چقدر به فوتبال و ورزش علاقه دارند. ضمن اینکه احمدی نژاد و رییس مجلس پیش از المپیک در اردوی تیم‌های ورزشی حاضر شدند و حالا هم نوبت فوتبال بود.

کفاشیان در پاسخ به سوالی که از او درباره جلسه‌اش با رییس‌دولت پرسید، گفت: در این جلسه گزارشی از کل فوتبال و وضعیت تیم ملی ارائه کردم و گفتم که وضعیت در تیم‌های ملی به چه صورت است، همچنین خواستار حمایت از تیم ملی و حضور ایشان در تمرینات تیم ملی شدم.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)