مرجع خبری پرسپولیس : تاسفانه برخی از باشگاهها در این مسئله ما را یاری نمی کنند و باید در این زمینه تصمیمات مناسب و سریع گرفته شود


گزارش سایت رسمی فدراسیون فوتبال در این نشست که علی کفاشیان ، مهدی محمدنبی ، فریده شجاعی ، فریدون معینی ، رسول محمد صادقی ، مرتضی محصص، احمد هاشمیان، عباس ترابیان، محمد علیزاده، علی رضاعلی، امیرحسین حسینی و مهدی خراطی حضور داشتند . علی کفاشیان در سخنان آغاز جلسه به نکات مهمی اشاره کرد .

 

وی با اشاره به اینکه در ادامه سال 89 برنامه پرکاری برای تیم های ملی فدراسیون فوتبال داریم گفت: «در همه رده های تیم های ملی اعم از آقایان و بانوان برنامه ها و اردوهای بسیاری داریم که باید با برنامه ریزی خوب و مدون به آنها بپردازیم. همچنین درباره تیم ملی بزرگسالان و اردوی اخیرش در اتریش متاسفانه ، به مسائل فنی آنها زیاد توجه نشد و همه فقط به مسائل حاشیه آن پرداختند در حالی که ما می خواستیم به مسائل فنی تیم ملی هم پرداخت می شد و رسانه ها آن را مد نظر قرار می دادند و افکار عمومی بازخورد داده می شد اما متاسفانه چنین اتفاقی نیافتد .»

 

کفاشیان در ادامه گفت: «کمیته فنی باید موظف شود که نظرات کارشناسی مربیان ، مدیران باشگاهها و کارشناسان را بگیرد و پس از انجام کار کارشناسی ، به کمیته تیم های ملی بیاورند. ما نیاز داریم از مربیان خوبی را که می توانند و علاقمند هستند ، نظرات کارشناسی را اخذ کنیم تا بتوانیم روز به روز با آنالیز تیم ها وضعیت تیم های ملی را بهتر و بهتر کنیم .»

 

کفاشیان ادامه داد: «در کمیته فنی به روی هم کارشناسان باز است و کسانی که بتواند و می خواهند نظراتشان را ارائه دهند کمیته فنی با آغوش باز پذیرای نظرات آنان است. اما یک مسئله مهمتر هم وجود دارد و آن مسئله ندادن بازیکنان باشگاهها به تیم های ملی است. متاسفانه برخی از باشگاهها در این مسئله ما را یاری نمی کنند و باید در این زمینه تصمیمات مناسب و سریع گرفته شود و از معینی می خواهیم که جلسات فنی را بیشتر برگزار کند تا با حضور مربیان در این جلسات راه حلی در این زمینه و مسائل مختلف دیگر ارائه شود و تا کمیته فنی پرکارتر و توانمندتر شود.»

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)