رییس فدراسیون فوتبال می‌گوید علی کریمی درصورت درخواست کادر فنی حتما به فوتبال باز خواهد گشت.

به گزارش ایسنا، علی کفاشیان پس از پایان دیدار استقلال برابر داماش با تمجید از برگزاری منظم مراسم اهدای جام گفت: این چیزی بود که سازمان لیگ تصمیم گرفت در جام حذفی و لیگ انجام دهد. ان‌شاءالله این مسئله همه‌گیر شود.

او در پاسخ به این سوال که آیا فصل بعد لیگ 16 تیمی برگزار خواهد شد گفت: بله این یک تصمیم قدیمی است و اجرای آن به نفع همه است. شاید عده‌ای از این تصمیم ناراحت شوند اما باید تلاش کنند تا برای سال‌های بعد به لیگ برتر بازگردند.

رییس فدراسیون فوتبال در پاسخ به این سوال که زمان برگزاری دیدار پلی‌آف لیگ برتر چه زمانی خواهد بود؟ اظهار کرد: پرونده تبانی در حال بررسی است و بعد از صدور حکم آن بازی حذفی برگزار می‌شود.

او در پاسخ به سوالی درباره پیراهن جدید تیم ملی و جنس آن بیان کرد: ظرف این هفته این پیراهن جدید می‌آید. جنس پیراهن متفاوت است و ان‌شاءالله همانی باشد که آقای کی‌روش می‌خواهد. به هر حال من هم امیدوارم تیم ملی بهترین بازی‌هایش را در مقدماتی جام جهانی انجام دهد چرا که رسیدن به جام جهانی به نفع فوتبال ماست.

کفاشیان در پاسخ به این سوال که آیا امکان دارد علی کریمی از تیم ملی خداحافظی نکند و آخرین وضعیت هادی عقیلی چیست گفت: کریمی یک بازیکن ملی است و به نظرم اگر کادر فنی از او بخواهد حتما به فوتبال باز خواهد گشت. درباره هادی عقیلی هم پرونده‌اش در کمیته انضباطی است و آن‌ها باید نظر دهند.

او درباره بازی دوستانه با عراق هم صحبت کرد و افزود: امیدواریم این بازی برگزار شود و زمان آن قبل از رفتن ما به امارات است. قرار است با عراق و عمان بازی کنیم و نمی‌توانیم بازی با عمان را لغو کنیم چرا که صحبت آن شده است.

رییس فدراسیون فوتبال در پایان و در پاسخ به این سوال که باشگاه استقلال آیا بازیکنانش را به تیم ملی خواهد داد یا خیر گفت: این یک مسئله ‌ای میان کادر فنی استقلال و تیم ملی است و باید با هم تفاهم کنند و باید ببینیم چه می‌شود.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)