پرسپولیس نیوز : پیشکسوت تیم فوتبال پرسپولیس گفت: پرسپولیس افتخار فوتبال ایران است و باید شرایط این تیم را به خاطر تقویم بازی‌ها درنظر گرفت.

حسین کلانی درباره نایب قهرمانی پرسپولیس در رقابت های فصل ۲۰۱۸ لیگ قهرمانان آسیا گفت: به نظرم این تیم چیزی کم از قهرمان نداشت. شرایط پرسپولیس واقعا خاص بود و کمتر کسی فکر می کرد چنین جوانانی بتوانند با نیروی انگیزه و انسجام تیمی به این مقام برسند.

پیشکسوت تیم فوتبال پرسپولیس با اشاره به کمبود بازیکن این تیم برای اجرای کامل تاکتیک های کادرفنی سرخپوشان عنوان کرد: در همین دیدار برگشت فینال واقعا هیچ بازیکنی روی نیمکت نبود که جانشین شود. در چنین شرایطی برانکو ایوانکوویچ معلوم است که نمی تواند تغییرات مدنظرش را در زمین پیاده کند. به نظرم تمام مولفه هایی که یک تیم برای اقتدار باید داشته باشد در پرسپولیس وجود دارد. هواداران مهمترین رکن باشگاه هستند و دیدید که آنها پس از نایب قهرمانی هم تیمشان را یکصدا تشویق کردند.

وی درباره برگزاری بازی پرسپولیس و پیکان تهران بدون بازیکنان ملی پوش تصریح کرد: من در جریان جزئیات برنامه ریزی های سازمان لیگ نیستم. بدون شک آنها هم محدودیت هایی برای برگزاری بازی های داخلی دارند. تیم ملی فوتبال در جام ملت ها بازی خواهد کرد و باید طوری برنامه ریزی می شد که این تیم هم متضرر نشود. با این حال بهتر است شرایط پرسپولیس را کامل می سنجیدند. این تیم را باید درک کرد. آنها در آسیا بازی داشتند و بازی های فشرده ای که داشتند تاثیر زیادی در مصدومیت چنند بازیکن داشت.

کلانی خاطرنشان کرد: اگر باشگاه های ایران بتوانند در مجامع بین المللی خوب ظاهر شوند برای فوتبال ایران هم خوب است. شما دیدید که برای همین دیدار فینال ظرفیت های ناشناخته ای که داشتیم را به کار بستیم و میزبانی آبرومندانه ای را برای این بازی بزرگ انجام دادیم. برخی موفقیت ها فراتر از وجهه یک باشگاه است و می تواند به رشد فوتبالی کشور هم کمک کند.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)