پرسپولیس نیوز : عضو کمیته فنی و توسعه فدراسیون فوتبال ضمن بیان دیدگاه شخصی خود در خصوص مربیگری برانکو ایوانکوویچ در تیم ملی فوتبال ایران گفت: از نظر من ایشان گزینه مناسبی برای هدایت تیم ملی نیستند.

حسین کلانی در گفتگو با مهر، در خصوص صحبت های مطرح شده درباره انتخاب سرمربی تیم ملی فوتبال ایران توسط کمیته فنی و توسعه فدراسیون فوتبال گفت: آقای تاج به عنوان رئیس فدراسیون تمامی انتخاب های اینچنینی را در رده های مختلف با مشورت کمیته فنی انجام داده اند. قبلا هم گفته بودند که این وظیفه بر عهده کمیته فنی است اما فعلا هیچ خبری از گزینه ها نیست که مورد بررسی قرار دهیم. اعضای کمیته هم مدتهاست گرد هم جمع نشده اند تا در این باره، تمامی اعضا صحبت کنند.

عضو کمیته فنی و توسعه فدراسیون فوتبال در پاسخ به این سوال که دیدگاه خودتان درباره جانشینی کارلوس کی روش چیست افزود: اگر نظر شخصی ام را بخواهید باید بگویم در داخل کشور مربیان جوان خوبی داریم که می توانیم با سرمایه گذداری صحیح و همچنین ارائه تمام و کمال امکانات به آنها انتظار موفقیت داشته باشیم. در گذشته هم نگاه کنید می بینید غیر از آقای کی روش که توانست تیم ملی را دوبار متوالی به جام جهانی ببرد اکثر موفقیت هایمان توسط مربیان داخلی بوده است.

وی افزود: باید فضای کار را برای مربی ایرانی فراهم کنیم. نیمی از امکاناتی که به مربیان خارجی داده ایم را به ایرانی ها بدهیم. البته معتقدم مربی ایرانی باید به بزرگترین باشگاه ها و فدراسیون های دنیا برود تا دوره های لازم را ببیند. اینکه بخواهد تنها یک ماه بر سر تمرین تیمی حاضر شود به معنای دوره دیدن نیست. مربی ایرانی باید بطور مستمر با تیم های بزرگ ملی و مربیان مشهور دنیا ارتباط و تعامل داشته باشد تا بتواند تیم ملی را با بهترین و به روزترین تاکتیک ها به زمین مسابقه بفرستد.

کلانی درباره اینکه ایا برانکو ایوانکوویچ می تواند مربی خوبی برای تیم ملی در مقطع کنونی باشد افزود: به نظرم آقای برانکو شناخت بسیار خوبی از فوتبال ایران دارد. او کاملا پخته شده است و یک مربی کاربلد در فوتبال ایران است. با این حال باید بگویم برانکو گزینه مناسبی برای تیم ملی نیست. خودش هم در چند مصاحبه به صراحت اعلام کرده که به مربیگری در تیم ملی فکر نمی کند.

پیشکسوت تیم فوتبال پرسپولیس درباره نتایج اخیر پرسپولیس نیز صحبت کرد و گفت: تاکتیک برانکو را بازیکنان تیمش به خوبی اجرا می کنند. شناخت کاملی که سرمربی پرسپولیس از سبک بازیکنان ایرانی پیدا کرده است خیلی به درد این تیم می خورد. من خودم را همیشه هوادار پرسپولیس می دانم و امیدوارم این تیم بتواند در لیگ برتر هت تریک قهرمانی داشته باشد.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)