پرسپولیس نیوز: پیشکسوت تیم فوتبال پرسپولیس ضمن انتقاد از عملکرد دفاعی پرسپولیس در بازی‌های اخیرش، گفت: کادرفنی این تیم باید در سیستم تاکتیکی پرسپولیس بازبینی اساسی داشته باشد.

حسین کلانی در خصوص تساوی بدون گل پرسپولیس در هفته پنجم رقابت های لیگ قهرمانان آسیا مقابل نسف قارشی ازبکستان گفت: باید اذعان کرد پرسپولیس مدتهاست دیگر فوتبال بازی نمی کند. این تیم، دیگر تماشاگرپسند بازی نمی‌کند.

پیشکسوت تیم فوتبال پرسپولیس تصریح کرد: اگر پرسپولیس همچنان در صدر جدول لیگ برتر است و توانست به مرحله بعدی رقابت های لیگ قهرمانان آسیا برسد به خاطر امتیازات قبلی است که این تیم کسب کرده است. پرسپولیس تیم محبوب من است و برای این تیم همه کار کرده ام اما باید نقدهایش را هم گفت تا پیشرفت کند.

وی درباره تاکتیک های دفاعی برانکو ایوانکوویچ در بازی های اخیر پرسپولیس نیز اظهار داشت: باید برانکو تفکرات خودش را مورد بازبینی قرار دهد. سیستم فعلی پرسپولیس ناکارآمدی اش را نشان داده است. من نمی گویم چرا بازیکنان خلاق و تکنیکی را روی نیمکت قرار می دهد چون نمی دانم آنها در تمرینات چگونه هستند و حد و حدود خود را به عنوان بازیکن می دانند یا نه. اما آنچه مشخص است عدم طراوت پرسپولیس در بازی هایش است. باید اعتراف کرد استقلال تهران به مراتب بهتر از پرسپولیس بازی می کند و فوتبال شناوی انجام می دهد.

کلانی در پایان خاطر نشان کرد: ترس برانکو از باختن باعث شده تا آنها محتاطانه بازی کنند. این سیستم به درد پرسپولیس نمی خورد و دلزدگی به وجود می آورد.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)