پرسپولیس نیوز: یشکسوت تیم فوتبال پرسپولیس گفت: در حال حاضر هواداران فقط منتظر نیم فصل هستند تا بازیکنان جدیدی که با پرسپولیس قرارداد بسته‌اند به ترکیب اضافه شوند.

حسین کلانی درباره وضعیت تیم فوتبال پرسپولیس در آستانه پایان نیم‌فصل نخست، اظهار داشت: پرسپولیس با تمام مشکلاتی که اعم از محرومیت و مصدومیت بازیکنان، بازی‌های فشرده و… داشته، توانسته نتیجه خوبی بگیرد. شاگردان برانکو ذوب‎آهن را هم شکست دادند تا شایستگی‎های خود را به رخ همه بکشند.

وی افزود: الان هواداران فقط منتظر نیم فصل هستند تا بازیکنان جدیدی که با پرسپولیس قرارداد بسته‌اند به ترکیب اضافه شوند و جایگزین بازیکنانی که از تیم رفته‌اند را پر کنند.

پیشکسوت تیم فوتبال پرسپولیس درخصوص خداحافظی سید جلال حسینی از بازی‌های ملی، تصریح کرد: نمی‌دانم چرا کی‌روش، سید جلال حسینی را به تیم ملی دعوت نکرد، اما حتماً دلایلی برای خودش دارد. حسینی یکی از محکم‌ترین مدافعان و یک قطب در پرسپولیس است. او می‎تواند یک قطب در تیم ملی هم باشد، اما سلیقه سرمربی این بوده است. تنها کاری که در حال حاضر می‌توان انجام داد، سکوت و تأیید عملکرد فنی کی‎روش است.

کلانی ادامه داد: فعلاً برای اینکه محیط تیم ملی در آرامش باشد، باید دست از اعتراض برداشت. حتماً هم حسینی دلیلی برای خداحافظی داشته و ان شاءالله این بازیکن روند خوب خودش را در باشگاه مردمی پرسپولیس ادامه دهد.

وی برای ایرج دانایی‎‏فر هم آرزوی سلامتی کرده و خاطرنشان کرد: حال ایرج دانایی‎فر نسبت به روزی که به دیدارش رفته بودیم، بهتر است و توانسته چند کلمه‌ای هم با دوستانش صحبت کند. امیدوارم او هر چه زودتر سلامتی خودش را به دست آورد.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)