هافبک تیم فوتبال پرسپولیس گفت: توجهی به شایعاتی که در مورد من مطرح می‌شود ندارم.

عادل‌کلاه کج در گفت‌وگو با  تسنیم در مورد بازی ذوب آهن – پرسپولیس گفت: نیمه اول بازی کاملا در اختیار ما بود و می‌توانستیم با گل‌های بیشتری برنده این بازی باشیم اما نشد. از آنجایی که ذوب‌آهن چیزی برای از دست دادن نداشت و خطر سقوط را احساس می‌کرد در نیمه دوم همه جانبه حمله می‌کرد و طبیعی بود که ما هم از تک گلی که زده بودیم، دفاع کنیم.

وی درباره فاصله 18 روزه بین بازی‌های پرسپولیس در هفته‌های سی‌ودوم و سی‌وسوم لیگ برتر اظهار داشت: وقتی 18 روز بازی نکنیم واقعا کار سخت می‌شود. ما به خاطر شرایط لیگ در نیم فصل دوم 4،5 بار بدنسازی انجام دادیم که این مورد به بازیکنان ضربه می‌زند و توان همه را می‌گیرد اما برای اینکه بخواهیم قهرمان شویم باید این شرایط را تحمل کنیم.

هافبک پرسپولیس در رابطه با شایعاتی که در مورد ارتباط نزدیکش با یحیی گل‌محمدی مطرح شده است، تاکید کرد: فعلا در مورد این مسائل صحبت نمی‌کنم.

کلاه‌کج با انتقاد از زمان بازی پرسپولیس و ملوان اظهار داشت: اینکه 4 روز بعد از بازی با ملوان باید به مصاف سپاهان برویم اصلا خوب نیست البته سپاهان هم همان روز بازی دارد. ما اگر می‌خواهیم قهرمان شویم نباید برای‌مان تفاوت کند که در چه شرایطی به میدان می‌رویم.

وی در مورد شانس قهرمانی پرسپولیس در جام حذفی تصریح کرد: تمام تلاش‌مان را انجام می‌دهیم تا قهرمان شویم و این فصل تلخ را با قهرمانی پشت سر بگذاریم، این قهرمانی برای ما حکم آسیایی شدن را دارد.

هافبک پرسپولیس پیش بینی‌اش از قهرمانی در لیگ برتر را بدین صورت مطرح کرد: دوست دارم سپاهان قهرمان لیگ شود.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)