هافبک تیم فوتبال استقلال خوزستان با بیان این که قصد بازگشت به خوزستان را داشتم، گفت: امسال شرایط به صورتی شد که توانستم به شهر خودم برگردم و مطمئنا در این جا از نظر فکری و روحی بسیار راحت‌تر هستم و آن ظلم‌هایی که بیرون از استان به من شد، در شهر خودم نمی‌شود.

 

عادل کلاه‌کج در گفت‌وگو با ایسنا منطقه خوزستان اظهارکرد: طی چند سال اخیر قصد بازگشت به خوزستان را داشتم و خدا را شکر می‌کنم که امسال توانستم به استانم برگردم. من علاوه بر استقلال خوزستان از دو، سه تیم دیگر نیز پیشنهاد داشتم.

وی با بیان این که استقلال خوزستان تیم خوبی است، عنوان کرد: همبازی‌های قدیم من نیز در این تیم حضور دارند و در این جا دور هم جمع شده‌ایم و امیدوارم بتوانیم در لیگ امسال نتیجه خوبی به دست آوریم.

هافبک تیم فوتبال استقلال خوزستان شرایط بدنسازی تیمش را برای حضور در لیگ برتر خوب توصیف کرد و افزود: علاوه بر این مورد، به نظر من بازی‌های تدارکاتی خوبی نیز برگزار کرده‌ایم. ما مجموعه بسیار خوبی داریم که متشکل از جوانان و فوتبالیست‌های باتجربه‌ای است که چندین سال در لیگ برتر بازی می‌کنند.

وی با بیان این که اولین حضور استقلال خوزستان در لیگ برتر تاثیری در نحوه نتیجه گرفتن آن ندارد، گفت: به نظرم مهم این نیست که تیم ما اولین حضورش را در لیگ برتر تجربه می‌کند، بلکه مهم بازیکنان آن هستند که سال‌های بسیاری است در لیگ برتر بازی می‌کنند.

 

کلاه‌کج ادامه داد: این بازیکنان هستند که تیم را بالا می‌کشند و معتقدم تیم ما از نظر بازیکن و کادر فنی، تیمی باتجربه است و مطمئن باشید نتایج خوبی را در لیگ برتر به دست می‌آورد.

 

وی درباره جذب بازیکنان باتجربه خوزستانی توسط عبدالله ویسی گفت: بومی گرایی در فوتبال ایران خیلی مهم است و مطمئنا ویسی با شناخت کامل، این بازیکنان را جذب کرده است. او نفراتی را باتوجه به سیستم کاری‌اش به خدمت گرفته است و امیدوارم ما بتوانیم پاسخ محبت‌های او را بدهیم.

 

این بازیکن استقلال خوزستان تصریح کرد: در چند سال اخیر با مربیان ایرانی بسیاری کار کرده‌ام ولی از کار کردن با ویسی این احساس را دارم که با یک مربی خارجی کار می‌کنم چرا که او تمرینات روز فوتبال دنیا را به ما می‌دهد و امیدوارم نتیجه هم بدهد.

وی در پاسخ به این سوال که حضور بازیکنانی ازجمله کعبی، میداوودی و بختیاری‌زاده تا چه اندازه می‌تواند در روند نتیجه‌گیری تیم تاثیر‌گذار باشد؟ اظهارکرد: بازیکنان برخی تیم‌ها را می‌بینید که از رده‌های سنی پایه کنار هم کار و رشد کردند تا این که به تیم بزرگسالان آن تیم رسیدند. من، مبعلی و بختیاری‌زاده نیز با یکدیگر در تیم فولاد خوزستان همبازی بوده‌ایم و البته با میداوودی نیز در مقاطعی هم بازی بوده‌ام و به نظرم اکنون که کنار هم هستیم، این موضوع در زودتر هماهنگ شدن‌مان تاثیرگذار است. در واقع می‌توان گفت ما نسبت به هم شناخت داریم و این مساله در روند نتیجه‌گیری‌مان موثر است.

 

کلاه‌کج در ادامه با بیان این که در اردوهای تیم در کرج و بروجرد حضور نداشتم، خاطر نشان کرد: من از اردوی تهران به تیم ملحق شدم و یک بازی تدارکاتی جدی مقابل پرسپولیس برگزار کردیم که شکست خوردیم. ما می‌دانستیم پرسپولیس نزدیک به یکی، دو ماه است که تمرین می‌کند و شرایط کامل بازی کردن را دارد. به نظرم اگر هم اکنون نیز رقابت‌های لیگ برتر آغاز شود، باتوجه به این که پرسپولیس زودتر از سایر تیم‌ها تمرینات خود را آغاز کرده، آماده است.

 

وی در پایان گفت: ما جوانان بسیار خوبی در تیم داریم که از انگیزه، دوندگی و جنگندگی خوبی برخوردار هستند و امیدوارم آنها با کسب اعتماد به نفس، برای لیگ برتر آماده شوند.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)