پرسپولیس نیوز: پیشکسوت باشگاه پرسپولیس گفت:‌اگر قرار است در مدیریت باشگاه پرسپولیس تحولی صورت بگیرد باید زودتر این اتفاق رخ بدهد تا این تیم دچار حاشیه و مشکلات نشود.
محمود کلهر، در خصوص وضعیت تیم فوتبال پرسپولیس گفت: خوشحالم که یاران اصلی تیم پرسپولیس در این تیم ماندند و شاید اگر سروش رفیعی هم در پرسپولیس می‌ماند می‌توانست گره‌هایی از پرسپولیس باز کند. رفیعی یک بازیکن تکنیکی بود و به نظر من به درد پرسپولیس می‌خورد. با این همه پرسپولیس شرایط فوق‌العاده‌ای دارد و به نظر من تأخیر در آغاز رقابت‌های لیگ برتر به سود پرسپولیس شد چرا که آقای کالدرون به خوبی با وضعیت فوتبال کشورمان و همچنین با جو حاکم بر پرسپولیس آشنا شد و امیدوارم این مسئله در نهایت به سود پرسپولیس باشد.

پیشکسوت باشگاه پرسپولیس درباره بازیکنان جدیدی که به این تیم اضافه شدند هم تصریح کرد: خوشبختانه شرایط به گونه‌ای شده که پرسپولیس در هر پستی دو بازیکن آماده دارد و این مسئله دست کالدرون را به خوبی باز می‌گذارد تا بتواند ترکیب مورد نظرش را بچیند اما امیدوارم که کالدرون بتواند مثل برانکو ارتباط خوبی با هواداران، بازیکنان و رسانه‌ها داشته باشد. بازیکنانی مثل وحید امیری، فرشاد احمدزاده و کنعانی‌زادگان که دفاع وسط تیم ملی است به تیم اضافه شدند و شاید با حضور این بازیکنان پرسپولیس بتواند حتی در آسیا به قهرمانی برسد. کالدرون خودش مربی سطح بالایی است که در بالاترین سطح فوتبال بازی کرده و مطمئناً می‌تواند با ارائه یک فوتبال هجومی هم پرسپولیس را به موفقیت برساند و هم هواداران را شاد کند.

کلهر درباره انتقادهایی که به مدیریت ایرج عرب می‌شود و اینکه هواداران پرسپولیس خواهان جدایی او از پرسپولیس هستند و حتی زمزمه‌های رفتن او به گوش می‌رسد، گفت: به اعتقاد من پرسپولیس نیاز به آرامش دارد و باید این حاشیه‌ها از تیم دور شود. در پرسپولیس هیأت مدیره‌ای وجود دارد که در رأس آن جعفر کاشانی است که فرد تحصیل‌کرده و سردوگرم چشیده‌ای است. باید این تعامل به وجود بیاید و از طرفی هواداران هم باید صبور باشند و هر کسی که مدیرعامل شد باید از او حمایت شود هرچند که کسی که قرار است مدیرعامل پرسپولیس شود باید تخصص این کار را داشته باشد. ایرج عرب سال‌ها در تربیت‌بدنی و اداره کل ورزش بوده و تلاش خودش را انجام داده اما به نظر من اگر قرار است تحولی هم صورت بگیرد باید هرچه سریع‌تر این اتفاق رخ بدهد تا پرسپولیس دچار حاشیه نشود.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)