پیشکسوت پرسپولیس گفت: دو تیم فوتبال پرسپولیس و ذوب آهن دو نیمه متفاوت را به نمایش گذاشتند.

محمود کلهر پیشکسوت پرسپولیس در گفتگو با باشگاه خبرنگاران افزود: پرسپولیسی‌ها نیمه اول خوب بازی کردند اما در نیمه دوم عقب نشینی کردند. براین اساس تیم فوتبال ذوب آهن مالکیت توپ را در اختیار گرفت و گل تساوی را به ثمر رساند.

کلهر در ادامه اظهار داشت: پرسپولیسي ها محتاط بازی کردند و شانس آوردند که گلهای زیادی دریافت نکردند. مدافعان پرسپولیس ناهماهنگ بودند.

وی بیان کرد: جناح راست پرسپولیس با تعویض ماهینی از کار افتاد، خانزاده یک بازیکن دفاعی است و در زمان حمله کمتر شرکت می کرد.

کلهر تصریح کرد: اگر پرسپولیس قصد قهرمانی در جام حذفی را دارد باید بیشتر تمرین کند و ناهماهنگی در بین مدافعانش را برطرف کند. بازی روان پرسپولیس را دیروز شاهد نبودیم.

تیم پرسپولیس باید سیستم بازی اش را تغییر دهد و با نفرات بیشتری در حملات شرکت کند تا نتیجه لازم را مقابل حریفانش به دست آورد.

وی درباره تیم فوتبال ذوب آهن اصفهان گفت: تیم ذوب آهن تلفیقی از جوانان و با تجربه ها است و جایش در اینجا جدول قرار ندارد. این تیم مهاجمان و هافبکهای تاثیرگذار خوبی همچون سلمان و حدادی فر دارد که می تواند به تیم ملی کمک کند.

وی در ادامه اظهار داشت: مهدی رجب زاده با آمدنش به داخل زمین در هجومی بازی کردن تیمش موثر بود وی با تجربه ای که دارد با نفوذ به عمق دفاع توانست گلزنی کند.

پیشکسوت پرسپولیس گفت: مشکلات مالی تیم فوتبال ذوب آهن باعث آسیب رساندن به این تیم از لحاظ فنی شد.

کلهر تاکید کرد: هدف گل محمدی در بازیهای باقی مانده لیگ برتر محک زدن بازیکنانش است تا آماده ترین نفرات را در بازی فینال جام حذفی به زمین مسابقه بفرستند. شرایط جدول رده بندی هم به صورتی است که پرسپولیس شانس برای حضور در بین چهار تیم برتر لیگ ندارد و فقط به دنبال قهرمانی جام حذفی است تا یکی از سهمیه های آسیا را کسب کند.

وی درباره احتمال حضور یک سرمربی خارجی در تیم پرسپولیس در فصل آینده گفت: به نظرم رویانیان نباید اشتباهات اول فصل را با آوردن یک مربی خارجی تکرار کنند. وی باید از گل محمدی حمایت کند چرا که این مربی در پرسپولیس تا الان نتایج خوبی گرفته است.

وی بیان داشت: مربیان خارجی کارنامه خوبی در تیم پرسپولیس نداشتند و نمی توانند پرسپولیس را به موفقیت برسانند.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)