پرسپولیس نیوز: هافبک تیم فوتبال پدیده خراسان تأکید کرد که آنها برای بقا در لیگ برتر باید فردا (شنبه) پرسپولیس را در مشهد شکست بدهند.

میلاد کمندانی در خصوص وضعیت فعلی پدیده گفت: شرایط تیم ما خوب نیست و همه می‌دانند چه مشکلاتی داریم. امسال مشکلات مالی و کسر شش امتیاز بدترین ضربه را به پدیده زد و بازیکنان در اکثر بازی‌ها تمرکز لازم را نداشتند. الان هم بعد از باخت برابر فولاد شرایط ما سخت‌تر از هفته‌های گذشته شده و در چهار بازی پایانی هم کار سختی خواهیم داشت.

وی در مورد اینکه چه زمانی قرار است مشکلات مالی پدیده برطرف شود، تأکید کرد: نمی‌دانم مشکلات چه زمانی برطرف می‌شود. ما فقط وعده و وعید شنیده‌ایم و چیزی تغییر نکرده است. ما الان نیاز به حمایت داریم و اگر بعداً از این موضوع ضربه بدی بخوریم دیگر قابل جبران نیست، خصوصاً اینکه الان وضعیت خطرناکی در جدول داریم.

هافبک پدیده در مورد بازی تیمش برابر پرسپولیس در هفته بیست‌وهفتم لیگ برتر نیز اظهار داشت: پرسپولیس قهرمان لیگ است و از لحاظ فنی نیازی به تعریف من ندارد. ما بازی سختی داریم، اما با توجه به شرایطی که داریم باید پرسپولیس را در مشهد ببریم. امیدوارم بازی کم‌اشتباهی را انجام داده و در نهایت سه امتیاز این بازی را بگیریم.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)