پرسپولیس نیوز : رضا کرمانشاهی داور چهارم دیدار پرسپولیس با سپاهان که در تازه‌ترین حکم ستاد رسیدگی به تخلفات حرفه‌ای فوتبال از کلیه فعالیت‌های فوتبالی محروم شده است گفت:

تمام بخش‌های خبری شبکه‌های تلویزیونی و رادیویی ایران این رای را بدون سند و مدرک و با اسامی محرومان اعلام کردند؛ من از حسین مظفر نماینده رهبر در صدا و سیما می‌خواهم که این موضوع را پیگیری کنند.

رضا کرمانشاهی در خصوص محرومیتش تا اطلاع ثانوی پس از جلسات کمیته رسیدگی به تخلفات حرفه‌ای فوتبال اظهار داشت: ما آدم‌هایی هستیم که راحت قربانی می‌شویم. مردم نام و فامیل فردی که 3 هزار میلیارد تومان اختلاس کرد را تا چند وقت نمی‌دانستند و بعد از آن هم اسم این فرد به صورت مخفف مطرح می‌شد؛ ولی متاسفانه در این قضیه صدا و سیما در تمام بخش‌های خبری خود نام ما را اعلام کرد.

وی افزود: آیا این عدل علی است که از آن دم می‌زنیم؟ آیا این صدا و سیمای جمهوری اسلامی است؟ از ساعت 19:30 روز دوشنبه تمام بخش‌های خبری شبکه‌های تلویزیونی و رادیویی ایران این موضوع را با اسامی اعلام کرد. من از حسین مظفر و محسن قمی نمایندگان رهبر در صدا و سیما و امور بین الملل می‌خواهم که این موضوع را پیگیری کنند. این افراد بچه محل‌های من هستند و به آنها ارادت خاصی دارم. از این دو عزیز می‌خواهم این اقدام صدا و سیما را پیگیری کنند.

داور چهارم دیدر پرسپولیس – سپاهان با تاکید بر اینکه در این قضیه مظلوم واقع شده است، گفت: من برای علیرضا علیپور (دبیر ستاد رسیدگی به تخلفات حرفه‌ای فوتبال) احترام زیادی قائلم. او انسان منطقی و درستی است و روی حرفش، نه نمی‌آورم. من دو بار به درخواست ایشان به محل کارش رفتم و سئوالاتی از من پرسید. ولی اینکه بدون دلیل، مدرک و سند نام مرا از رسانه ملی به عنوان متهم و جنایتکار اعلام شد و متاسفانه صدایمان هم به جایی نمی‌رسد.

کرمانشاهی به برنامه دوشنبه شب نود اشاره کرد و افزود: آیا در این برنامه اصلا درباره بازی پرسپولیس – سپاهان بحث شد؟ مگر نگفته بودند داور به طرف سپاهان غش کرده بود؟ این یعنی اینکه سپاهان رشوه داده بود؟ مگر تمام این قضایا از آن بازی استارت نخورد؟ پس چرا درباره این مسابقه و حرف‌هایی که رد و بدل شد بحثی به میان نیامد؟

وی در پاسخ به این سئوال که "محرومیت شما به خاطر پرونده بازی سپاهان – پرسپولیس بوده یا به مسائل دیگری ارتباط داشته است"؟ یادآور شد: چند ماه پیش مسئله‌ای پیش آمد که برای ارائه توضیحات دوبار به دفتر علیپور رفتم. خود علیپور به این مسئله واقف است. اگر من آنجا محکوم می‌شدم باید جلوی ما را می‌گرفتند که دوباره امسال قضاوت نکنیم. چرا مسائل چند سال قبل را نبش قبر می‌کنند؟ مگر من و محسن قهرمانی خانواده نداریم که بدون تفهیم اتهام و سند آبروی ما را می‌برند؟ متاسفانه فردی (مدیرعامل یک باشگاه) علیه ما در فدراسیون صحبت کرده است که خودش 10 پرونده در مسائل مختلف دارد و شخصیتش برای افرادی مثل علیپور مسجل شده.

کرمانشاهی در پایان گفت: استدلال من این است که مجلس با همراهی وزارت اطلاعات و دیگر عوامل سیاسی روی فدراسیون فوتبال فشار آورده‌اند و فدراسیون هم برای برداشتن این هجمه‌ها از روی دوش خود ما را قربانی کرد. امیدوارم هرچه زودتر به این مسئله رسیدگی شود.
 

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)