کمیته انضباطی رای های خود را در خصوص تیم های مختلف صادر کرد.

به گزارش سایت رسمی فدراسیون؛ دیدار دو تیم استقلال و سپاهان از سری رقابتهای جام حذفی در حالی برگزار شد که از سوی تماشاگران تیم استقلال تخلفاتی صورت گرفت.برهمین اساس باشگاه استقلال به دلیل پرتاب ترقه، اهانت و فحاشی تماشاگران به پرداخت 80 میلیون ریال و به دلیل تاخیر دو دقیقه ای در ورد به زمین مسابقه به پرداخت 6 میلیون ریال جریمه نقدی محکوم شد.
همچنین کمیته انضباطی باشگاه سپاهان را به دلیل تاخیر 4 دقیقه ای در ورود به زمین به تذکر کتبی و پرداخت 12 میلیون ریال جریمه نقدی محکوم کرد. این کمیته از خویشتن داری محمدرضا خلعتبری-بازیکن سپاهان در مقابل فحاشی تماشاگران استقلال  از وی تقدیر و تشکر کرد.
محرمیت مربی تراکتورسازی تبریز  و جریمه نقدی برای داماش
دیدار دو تیم داماش گیلان و تراکتورسازی تبریز از سری رقابتهای لیگ برتر در رشت برگزار شد که از سوی وتیو کاروالیو فرنادو-مربی تیم تراکتورسازی تخلفاتی صورت گرفت که در نهایت منجر به اخراج وی شد.بر همین اساس وی به مدت یک جلسه از همراهی تیم خود و پرداخت 20 میلیون ریال جریمه نقدی محکوم شد.همچنین تیم های تراکتورسازی تبریز و داماش گیلان به دلیل تخلفات تماشاگرانشان هر کدام به پرداخت 30 میلیون ریال جریمه نقدی محکوم شدند.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)