به دلیل توهین تماشاگران تیم شهرداری تبریز به علی دایی، کریم باقری و حبیب کاشانی/

مرجع خبری پرسپولیس : به دنبال حوادث دیدار تیم های پرسپولیس و شهرداری تبریز و اهانت به مدیرعامل، سرمربی و بازیکنان پرسپولیس، کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال مدیرعامل باشگاه شهرداری تبریز را احضار کرد.

 

بدنبال اهانت برخی ازتماشاگران تیم شهرداری تبریز به علی دایی، کریم باقری و حبیب کاشانی در دیدارهفته نهم رقابتهای لیگ برتر بین پرسپولیس و شهرداری تبریز در ورزشگاه یادگار امام شهر تبریز، کمیته انضباطی میر معصوم سهرابی مدیرعامل باشگاه شهرداری را برای پاره ای توضیحات به کمیته انضباطی احضار کرد.

 

بنابراعلام عباس روغنی معاون کمیته انضباطی دیروز سه شنبه نشستی به منظور رسیدگی به تخلفات تماشاگران تیم شهرداری تبریز در دیداربا پرسپولیس برگزارشد

 

که طی آن گزارش داور و ناظر این مسابقه مورد بررسی قرار گرفت و مقرر شد به منظور جلوگیری از تکرار چنین تخلفاتی و تکمیل اطلاعات لازم پیرامون این پرونده مدیرعامل شهرداری تبریز در کمیته انضباطی حاضر شود.

 

 

وی تصریح کرد: این جلسه یکشنبه هفته آینده 4 مهر برگزار خواهد شد و طی آن ضمن تصمیم قضایی پیرامون پرونده تخلف تماشاگران شهرداری تبریز نکات لازم را برای پیشگیری از تکرار اینگونه حوادث به مدیر عامل این باشگاه متذکر خواهیم شد.

 

دیدار تیم های فوتبال شهرداری تبریز و پرسپولیس درهفته نهم رقابتهای لیگ برتر روز شنبه 27 شهریور در حالی در ورزشگاه یادگار امام تبریز با تساوی یک بریک به پایان رسید که طی آن برخی تماشاگران حاضر در ورزشگاه به علی دایی، کریم باقری و حبیب کاشانی توهین کردند.

 


 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)