*حاشیه ها به خبر اضافه شد

مرجع خبری پرسپولیس : علی دایی پس از رد استعفایش از سوی حبیب کاشانی از عصر امروز در محل تمرینات تیم فوتبال پرسپولیس حضور یافت و مراحل آماده سازی سرخپوشان را زیر نظر گرفت.

 

بازیکنان و مربیان تیم فوتبال پرسپولیس از ساعت 14:15 امروز سه شنبه در رختکن ورزشگاه درفشی فر گردهم آمدند تا شنونده صحبتهای علی دایی باشند. دایی که بازگشتی دوباره به جمع سرخپوشان داشت، دقایقی برای بازیکنان صحبت و نکاتی را به آنها گوشزد کرد.

در تمرین امروز هواداران پرسپولیس تنها به تشویق بازیکنان قدیمی این تیم پرداختند و هیچ کدام از بازیکنان فعلی تیم را تشویق نکردند.

 

آنها دقایقی نیز به تشویق علی دایی پرداختند که با توجه به اتفاقات دیدار پرسپولیس – صبای قم، در نوع خود جالب توجه بود. تمرین امروز با حضور نزدیک به 100 تماشاگر برگزار شد.

 

هواداران تیم فوتبال پرسپولیس پیش از آغاز تمرین امروز گوسفندی مقابل پای بازیکنان این تیم قربانی کردند تا شاید طلسم ناکامی سرخپوشان شکسته شود!

 

در غیاب حبیب کاشانی، محمد رسایی مشاور اجرایی باشگاه پرسپولیس به محل تمرین سرخپوشان آمده بود، تا نماینده سرپرست باشگاه در روز بازگشت دایی باشد.

 

سکوبرت، بازیکن آفریقایی تیم پرسپولیس همچنان از مصدومیت رنج می برد و توانایی حضور در تمرینات گروهی سرخپوشان را ندارد. در میانه تمرین امروز امیرحسین فشنگچی و حمیدرضا علی عسگر نیز به او پیوسته و بصورت اختصاص تمرین کردند.

* علي دايي از ساعت 14 در تمرين پرسپوليس حضور پيدا كرد. وي ابتدا در ميان استقبال هواداران كه به او خوشامدگويي گفتند در محل تمرين حضور پيدا كرد، سپس به رختكن رفت و در جلسه نيم ساعته با بازيكنان شركت كرد. در مرحله بعدي نيز با ذكر صلوات و قرباني يك رأس گوسفند و دود كردن اسپند وارد زمين چمن ورزشگاه درفشي‌فر شد.

* ابتداي تمرين حدود 50 هوادار حضور داشتند كه علي دايي را تشويق مي‌كردند. بر اثر مرور زمان تعداد تماشاگران به 100 نفر رسيد. آنها كه در حال تشويق دايي بودند با اعتراض برخي از ليدرهاي باشگاه مواجه شدند به همين دليل يكباره به تشويق پيشكسوتان پرسپوليس مانند مجتبي محرمي، فرشاد پيوس، بهروز رهبري‌فر، محمد پنجعلي، سعيد عزيزيان، محمود خوردبين و سرپرست باشگاه پرسپوليس حبيب كاشاني پرداختند.

در مرحله بعدي تعداد ليدرها كمي بيشتر شد همين موضوع باعث شد به دليل اتفاقات ورزشگاه آزادي در ديدار برابر صبا قم درگيري بين ليدرها پيش آيد.

* سكوبرت حضور داشت و اختصاصي تمرين كرد.

* حميد علي‌عسگر و فشنگچي به دليل مصدوميت اختصاصي تمرين كردند.

* دايي در حاشيه تمرين بازيكنان را ميانه زمين جمع كرد و با فريادهاي بلند و نشان دادن دست به طرفين زمين به راهنمايي آنها پرداخت.

* دعوت بازيكنان پرسپوليس به تيم ملي يكي از سوژه‌هاي تمرين بود.

*‌مسئولان باشگاه پرسپوليس به جز حبيب كاشاني در تمرين حضور داشتند.

* علي دايي در ابتداي تمرين دقايقي جداگانه با هادي نوروزي و حسين عبدي به گفت و گو پرداخت.

* يحيوي تمرينات ويژه‌اي را براي دروازه بانان پرسپوليس در نظر گرفته بود.

* در ادامه تمرين وقتي بازيكنان در زمين به دو قسمت تقسيم شدند در نيمه‌اي از زمين با 4 دروازه كوچك به حفظ توپ و پرسينگ و فوتبال با 4 دروازه پرداختند. علي دايي با مدافعان پرسپوليس بيش از ساير بازيكنان به بحث و صحبت پرداخت. او به محمد نوري نيز در خصوص حركاتش در داخل زمين توضيحاتي داد. بازيكنان نيز به دقت حرف‌هاي دايي را گوش مي‌دادند و پس از صحبت‌هاي او با گفتن كلمه «چشم» از حضور دايي در تمرينات بسيار خوشحال بودند.

* يكي از ليدرهاي باشگاه پرسپوليس پس از گذشت 30 دقيقه تمرين در جمع هواداران و ليدرها حضور پيدا كرد و اجازه هرگونه تشويق را از آنها گرفت. نكته جالب اين بود كه هيچ كس نبود كه از اين كار ليدر پرسپوليس جلوگيري كند.

* شيث رضايي در تركيب ذخيره‌‌ها تمرين مي‌كرد.

* علي دايي خود شخصا تمام موارد را زير نظر داشت و حسين عبدي پيشتر نظاره‌گر بود.

* با وجود اينكه از حضور خبرنگاران در كنار زمين جلوگيري مي‌شود اما افرادي كه مشخص نيست چه پستي دارند و چه كاره هستند به راحتي در كنار زمين تمرين پرسپوليس تردد مي‌كنند.

* در مرحله پاياني پرسپوليسي‌ها در دو گروه به فوتبال دستگرمي پرداختند.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)