سرمربی پیشین تیم فوتبال استقلال با اعلام اینکه رفتن مجیدی از استقلال لطمات روحی و فنی زیادی به این تیم زد،گفت: امیدوارم مشکلات شخصی مجیدی و مسائل دخترش حل شده باشد تا وی با بازگشت خود بتواند به قهرمانی استقلال کمک کند.

مهر؛ پرویز مظلومی ، در خصوص بازگشت احتمالی فرهاد مجیدی به تیم استقلال و همچنین عملکرد تیم ملی در رقابت های غرب آسیا، ضمن بیان مطلب فوق گفت: زمانی که من هدایت تیم ملی ب ایران را در رقابت های غرب آسیا برعهده گرفته بودم تیم اصلی ملی درگیر رقابت های جام ملت های آسیا بود.

وی در همین خصوص افزود: در آن دوره علاوه بر اینکه با حضور تیم های قدرتمندی مانند عراق قهران آسیا شده بودیم، همان عراقی که قهرمان جام ملت های آسیا شد، توانستیم پشتوانه خیلی خوبی برای تیم ملی ایجاد کنیم.

سرمربی پیشین تیم استقلال تاکید کرد: در هفتمین دوره رقابت های غرب آسیا ما شاهد دوگانگی رفتاری از کادر فنی تیم ملی و کارلوس کی روش بودیم، چون اگر برای آنها فقط جوانگرای مد نظر بود چرا با ترکیب کاملا جوان در این دوره از رقابت ها حاضر نشده یا اجازه حضور تیم امید را ندادند؟ کاری که اکثر تیم های حاضر در این رقابت ها انجام دادند.

وی افزود: اگر هم بنا بر دفاع از 4 دوره قهرمانی در این رقابت ها بود چرا با ترکیب کامل تر و با تجربه تری در کویت حضور پیدا نکردیم. با توجه به اینکه ما 4 دوره قهرمان رقابت های غرب آسیا شدیم پس کسب نتیجه نیز باید یکی از اهداف اصلی کادر فنی تیم ملی بود نه اینکه در همان مرحله اول حذف شویم. امیدوارم این تیم نصف و نیمه ای که در غرب آسیا شرکت کرد در آینده خروجی خوبی برای تیم ملی اصلی ما داشته باشد.

مظلومی تاکید کرد: متاسفانه هنوز شاهد هستیم که مهاجمان تیم ملی در زدن ضربات آخر مشکل دارند و ما در 8 بازی مقدماتی جام جهانی و سه بازی غرب آسیا فقط 4 بار موفق به بازکردن دروازه حریفان خود شده ایم ضمن اینکه مشکل تیم ملی در هنگام ضربات ایستگاهی و ضربات آزاد حریفان حل نشده و می بینیم که دروازه تیم ملی به راحتی باز می شود.

وی در خصوص بازگشت احتمالی فرهاد مجیدی به تیم استقلال خاطر نشان کرد: سال گذشته من و فتح الله زاده تلاش زیادی کردیم تا فرهاد مجیدی از استقلال نرود اما او به ما گفت که به دلیل مشکلات شخصی و بویژه به خاطر دخترش مجبور است از استقلال جدا شود. متاسفانه جدایی مجیدی ضربات زیادی از نظر روحی و روانی و همچنین فنی به تیم استقلال زد که در آن مقطع زمانی قابل جبران نبود.

سرمربی پیشین استقلال تاکید کرد: امیدوارم مشکلات شخصی و مسائل مربوط به دخترش حل شده باشد تا با بازگشت به استقلال بتواند به این تیم برای قهرمانی در رقابت های لیگ برتر و حضور مقتدرانه در رقابت های لیگ قهرمانان آسیا کمک کند.

وی در خصوص وضعیت تیم استقلال در این دوره از رقابت های لیگ برتر گفت: استقلال در این فصل بازیکنان خوبی جذب کرده و نتایج خوبی را گرفته ضمن اینکه در نیم فصل نیز نشان داده که بازیکنان مورد نظر خود را توانسته به خدمت بگیرد. اگر شرایط به همین شکل باشد این تیم پتانسیل قهرمانی در رقابت های این فصل لیگ برتر را دارد.

مظلومی در پاسخ به این پرسش که آیا در نیم فصل دوم هدایت تیمی را برعهده می گیرد یا خیر گفت: من به هیچ وجه علاقه ندارم در لیگ آزادگان مربیگری کنم، چند پیشنهاد نیز داشته ام اما با تشکر از مدیران باشگاه هایی که به من پیشنهاد داده اند باید بگویم که در حال حاضر ترجیح می دهم استراحت کنم چون در انتخاب تیم باید به تیم های بالای جدول نگاه کرد. 

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)