پرسپولیس نیوز: مدافع تیم فوتبال پرسپولیس گفت: بازی خوبی از سوی هر دو تیم شاهد بودیم هر چند که ما با هدف برد وارد زمین شدیم اما به چیزی که می‌خواستیم نرسیدیم.

محمد حسین کنعانی زادگان در خصوص شرایط سرخپوشان صحبت های زیر را مطرح کرد:

در خصوص دربی صحبت کنیم که در نهایت بازی با تساوی به پایان رسید.

بازی خوبی از سوی هر دو تیم شاهد بودیم هر چند که ما با هدف برد وارد زمین شدیم اما به چیزی که می‌خواستیم نرسیدیم. با این همه مساوی هم برای ما بد نبود چرا که در صدر جدول جایگاه خود را تثبیت کردیم. البته دیگر دربی برای ما تمام شده و از فردای آن روز به بازی‌های بعدی فکر می‌کنیم. مهم ترین بازی برای ما بازی با الدحیل است.

الدحیل را چطور تیم می‌بینی؟ به خصوص اینکه یک مهاجم مطرح بین الملل مانژوکیچ به این تیم اضافه شده است.

 این تیم از نظر بدنی شرایط خیلی خوبی دارد. الدحیل هزینه‌های خیلی زیادی کرده و بازیکنان گرانقیمتی دارد چرا که هدف آنها امسال قدرت نمایی در آسیاست اما ما هم تیم پرقدرتی هستیم و به عنوان پرتماشاگرترین تیم آسیا وارد این مسابقات خواهیم شد. مطمئنم ما در این بازی برای برد به زمین خواهیم رفت و کاری هم نداریم که مقابل ما چه تیمی قرار دارد. ما با تمرکز و تلاش زیاد به دنبال گرفتن سه امتیاز در هفته اول لیگ قهرمانان آسیا هستیم.

فکر می‌کنی پرسپولیس بتواند الدحیل را در هفته اول و در خانه خود شکست دهد؟

به هرحال ما صد در صد به دنبال برد در این بازی هستیم و تلاش می‌کنیم تا بتوانیم به این مهم دست پیدا کنیم. خوشبختانه روحیه و شرایط بدنی بازیکنان خوب است و تلاش کادر فنی و بازیکنان این خواهد بود که دست پر به تهران برگردیم.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)