پرسپولیس نیوز : یکی از اعضای کنفدراسیون فوتبال آسیا اعلام کرد در صورت اثبات ادعای باشگاه الهلال مجازات‌های سنگینی برای پرسپولیسی‌ها در نظر گرفته خواهد شد.

باشگاه الهلال عربستان در اعتراض به اتفاقاتی که در حاشیه بازی رفت این تیم برابر پرسپولیس در دور رفت از مرحله یک‌هشتم‌نهایی لیگ قهرمانان آسیا رخ داد، نامه‌ای رسمی به کنفدراسیون فوتبال آسیا (AFC) ارسال کرده است. در جریان این بازی که در ورزشگاه آزادی برگزار شد و به پیروزی یک بر صفر پرسپولیس انجامید، برخی هواداران این تیم اقدام به پرتاب بطری و سایر اشیا به زمین بازی کردند که باشگاه الهلال این اتفاق را به مسائل سیاسی ربط داده است.

یکی از اعضای کنفدراسیون فوتبال آسیا که نخواست نامش فاش شود در این خصوص گفت: عربستان یکی از اعضای مهم و پایدار فوتبال آسیا است، زمانی که این فدراسیون بیانیه‌ای را صادر می‌کند باید علت اتفاقاتی که در بازی پرسپولیس و الهلال افتاده را پیگیری کرد. AFC در این خصوص تردیدی به خود راه نخواهد داد و در صورت اثبات ادعای باشگاه الهلال مجازات‌های سنگینی برای پرسپولیسی‌ها در نظر خواهد گرفت.

وی افزود: کنفدراسیون فوتبال آسیا به زودی جلسه‌ای در کوالالامپور مالزی، مقر خود برگزار خواهد کرد و قرار است در آن روی مسائل متعددی بحث کند. AFC به دنبال این است تا مسابقات باشگاهی قاره آسیا و حضور تیم‌های ملی در مسابقات بین‌المللی متمایز از مسابقات لیگ‌های داخلی باشد. در مورد شکایت باشگاه الهلال هم پاسخی، منصفانه و شفاف داده خواهد شد.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)