مرجع خبری پرسپولیس : محمد رویانیان قصد دارد مدرسه فوتبال پرسپولیس را در قطر تاسیس کند.

 

هديه ويژه هواداران براي جادوگر

هواداراني كه دیروز پشت درهاي بسته درفشي‌فر ديدار با بازيكنان تيم محبوب‌شان را انتظار مي‌كشيدند، تعدادشان چيزي بود نزديك به 40 نفر. در جمع آنها دو هوادار ناشنوا و چند هوادار خانم هم ديده مي‌شدند كه تمام زمان يك‌ساعته تمرين را در سكوت سر كردند تا برسند به اين لحظه.

 

 

هر سرخپوشي كه از ورزشگاه خارج مي‌شد به سمتش مي‌دويدند براي گرفتن امضا و عكس يادگاري و مثل هميشه، علي كريمي محبوب‌ترين بود. او حتي مجبور شد توقفي چند دقيقه‌اي در جمع هواداران پشت در مانده داشته باشد براي صحبت با آنها. سر آخر هم يك قاب از يكي از همين هواداران هديه گرفت تا اينگونه از تعصب و عملكرد او تشكر شده باشد. آخرين بازيكني هم كه محل تمرين را ترك كرد آسمير آودوكيچ بود كه البته او هم از ابراز احساسات دوستداران پرسپوليس و امضا دادن به آنها بي‌نصيب نماند.

 

 

فرار بازيكنان از دست خبرنگاران

درخواست‌هاي چندباره خبرنگاران براي ورود به محل تمرين بالاخره نتيجه داد اما موقعي كه بايد! مدير رسانه‌اي پرسپوليس وقتي دستور باز كردن درها به روي خبرنگاران را داد كه از سوت پايان تمرين خيلي فاصله گرفته بوديم و بازيكنان با عجله قصد ترك درفشي‌فر را داشتند تا بدون ديركرد، خود را به اردو برسانند. به همين خاطر هيچ يك حاضر به مصاحبه نشدند و با تكرار جمله «وقت نداريم» به درخواست‌هاي خبرنگاران براي صحبت درباره شرايط فعلي پرسپوليس و بازي با مس كرمان پاسخ منفي دادند.


رويانيان به دنبال تاسيس مدرسه فوتبال در قطر

غريب مدير روابط عمومي باشگاه پرسپوليس در خصوص صحبت‌هاي مطرح شده در جلسه مدير عامل باشگاه پرسپوليس با رييس فدراسيون فوتبال قطر گفت: در اين ملاقات كه آقاي رويانيان به همراه تعدادي از مديران باشگاه با آقاي محمد بن خليفه آل ثاني داشتند، درباره زمينه‌هاي مختلف همكاري در زمينه فوتبال بحث و تبادل نظر شد كه حاصل آن توافق‌هايي بود. از جمله مواردي كه به طور جدي درباره آن صحبت شد اين بود كه مدير عامل باشگاه پرسپوليس موضوع تاسيس مدرسه فوتبال ايرانيان در قطر را دنبال كرد كه اين موضوع با جديت در حال پيگيري است.


اخبار چند خطی:

ـ به خاطر نزديك بودن به ورزشگاه آزادي، پرسپوليسي‌ها هتل المپيك را جايگزين هتل اوين كرده و از ساعت 14 ديروز به اردو رفتند.

 

مهدي مهدوي‌كيا، وحيد هاشميان، حسين بادامكي، مازيار زارع، مهرداد پولادي، شيث رضايي، آسمير آودوكيچ، ممدوتال و مسعود داستاني از ليست پرسپوليس براي بازي با مس خط خوردند.

 

نتيجه بررسي‌ها درباره درخواست پرسپوليس مبني بر تعويق بازي‌اش با نفت امروز از سوي فدراسيون به باشگاه اعلام مي‌شود.

 

پرسپوليسي‌ها قول داده‌اند كه تا پيش از پايان هفته با سرادان گمالوويچ تسويه‌حساب كنند.

 

رالف سومديك كه 30 درصد از مبلغ قراردادش را به باشگاه بخشيده بود با دريافت 150 ميليون تومان، هفته پيش از ايران رفت.

 

مراسم يادبود مربوط به نخستين سالگرد برادر حميد استيلي از ساعت 14:30 تا 16 روز پنج‌شنبه در مسجد جامع شهرك غرب برگزار مي‌شود.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)