مرجع خبری پرسپولیس(09:29) / سه شنبه 10 دی

PNNC: شكايت عابدزاده از يك روزنامه
احمدرضا عابدزاده هم بالاخره كاسه صبرش لبريز شد و تصميم به شكايت از حاشيه سازها گرفت. مطالب يكى از روزنامه هاى ورزشى ديروز عليه پرسپوليس و پرسپوليسى ها حسابى مربى دروازه بان هاى اين تيم را عصبانى كرد و عابدزاده كه از اين بابت حسابى شاكى بود، با فريادهايش اعلام كرد كه بعد از بازى با ملوان صد در صد از اين روزنامه شكايت خواهد كرد.

PNNC: پرسپوليسى ها ناراضى از اكباتان
امكانات موجود در ورزشگاه اكباتان، براى پرسپوليسى ها اصلا راضى كننده نيست. آنها بعد از پايان تمرين ديروز از سخت بودن چمن زمين و نبود امكانات جانبى ابراز نگرانى كردند و معتقدند فاصله زياد زمين تا دوش ها هم زياد است و براى آنها مشكل ساز شده. البته مسؤولان ورزشگاه قول داده اند كه ظرف يكى دو هفته آينده اين مشكلات را برطرف كنند.

PNNC: آتسوى فردا مى رود، ايوان هفته آينده
فرانك آتسوى توگويى يك هفته زودتر از هم تيمى هايش به تعطيلات مى رود. او كه فعلا جايى در تركيب پرسپوليس ندارد، با كسب اجازه از كادر فنى و هماهنگى با باشگاه بليت سفر خود را تهيه كرده و صبح فردا به كشورش مى رود. اين در حالى است كه ايوان پتروويچ براى سفر به كشورش بايد تا هفته آينده صبر كند و بعد از ديدار هفته بعد با ذوب آهن تهران را ترك كند. هر دو بازيكن يك هفته بعد از ديدار با ذوب آهن بايد براى شركت در تمرينات به تهران بازگردند.

PNNC: از لوكس طلايى تا هتل المپيك
پرسپوليسى ها اردوى خود را از ظهر ديروز و بعداز صرف ناهار در رستوران لوكس طلايى، در هتل المپيك برپا كردند. آخرين تمرين آنها به مدت يك ساعت در اكباتان برگزار شد و پس آن تمام اعضاى تيم براى صرف ناهار در رستوران لوكس طلايى راهى تجريش شدند و سپس با اتومبيل هاى شخصى خود به هتل المپيك رفتند تا اردوى يك روزه خود را در اين هتل برپا كنند.

PNNC: محرومان هم به اردو رفتند
با دستور سرمربى، تمام بازيكنان پرسپوليس پيش از ديدار با ملوان به اردو رفتند. همانطور كه افشين پيروانى خواسته بود، تمامى سرخپوشان – حتى محرومان و آنها كه قرار بود خط بخورند – بعد از آخرين تمرين كه ديروز برگزار شد، همراه با تيم به اردو رفتند و تا ساعت خاموشى در كنار ديگر اعضاى تيم بودند. ساعاتى پس از صرف شام و قبل از اعلام زمان استراحت، افشين پيروانى با اعلام نام خط خورده ها، آنها را روانه منزل هايشان كرد و البته به همه آنها دستور داد كه امروز براى تماشاى بازى به ورزشگاه بيايند.

PNNC: مراسم ويژه به خاطر محرم
ورزشگاه آزادى امروز ميزبان مراسم ويژه پرسپوليسى ها به مناسب ايام سوگوارى محرم خواهد بود. با توجه به فرا رسيدن ايام محرم، باشگاه پرسپوليس با دعوت از چند مداع و پخش كردن پرچم هاى سياه ميان تماشاگرانش، برنامه هاى ويژه اى را براى سوگوارى تدارك ديده اند كه اين برنامه ها قبل از شروع بازى و بين دو نيمه برگزار خواهد شد.

PNNC: كريمى و مازيار امروز روى سكو
على كريمى و مازيار زارع امروز از روى سكوها بازى پرسپوليس را تماشا خواهند كرد. كريمى و مازيار هر دو سه اخطاره اند و به همين خاطر هيچ شانسى براى حضور در ديدار امروز برابر ملوان ندارند. البته آنها امروز به دستور سرمربى به ورزشگاه آزادى مى روند تا پرسپوليس را تنها نگذارند و اين بار از روى سكوها بازى تيم شان را تماشا كنند.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)