مرجع خبری پرسپولیس : چند خبر کوتاه از پرسپولیس را مرور می کنیم تا در جریان آخرین وضعیت باشگاه قرار بگیرید:

سومديك فردا شب به آلمان مي‌رود

تنها بازي باقيمانده نيم‌فصل هم كه به آخر برسد مربي آلماني پرسپوليس چمدانش را مي‌بندد و مي‌رود تا تعطيلات ژانويه را با خانواده‌اش بگذراند. رالف سومديك در آخرين ساعت‌هاي فردا شب با پروازي راه آلمان را در پيش مي‌گيرد و به گفته خودش اين سفر دست‌كم يك هفته و در نهايت ده روز طول خواهد كشيد.
او آخر هفته آينده دوباره به تهران بازمي‌گردد تا در صورت تمايل باشگاه، به همكاري با پرسپوليس ادامه بدهد.

«گمــا» در انتظار پاسپورت جديد

سفر سرادان گمالوويچ به اروپا تنها در صورتي انجام مي‌شود كه اين مربي بتواند تا پيش از پايان هفته پاسپورت جديدش را دريافت كند. او مي‌گويد: «براي تعطيلات سال نو مي‌خواهم به سفر بروم اما پيش از آن بايد پاسپورت جديدم را بگيرم. فعلا منتظرم و اميدوارم بتوانم به كشورم بروم هر چند هنوز مشخص نيست پاسپورت جديدم كي آماده مي‌شود.» خبر ديگر از گما اينكه او هنوز 45 ميليون تومان از پاس طلبكار است و در انتظار خوش قولي مديران اين باشگاه.

اعتراض هواداران پشت درهاي بسته / هر كسي بود بهتر از استيلي نتيجه مي‌گرفت

از آنچه بر سر پرسپوليس آمده هواداران آنقدر ناراضي‌اند كه فرياد اعتراضشان حتي يك لحظه هم قطع نمي‌شود. ديروز دوباره نزديك به 50-40 نفر از آنها خود را رسانده بودند به درفشي‌فر و اگر چه درها به روي‌شان باز نشد اما دلخوري‌ها را از همان فاصله بر سر پرسپوليسي‌ها فرياد كردند. گلايه‌شان از نداشتن يك گلزن مطمئن بود و فرصت‌سوزي‌ها و درباره سرمربي جديد هم از خبرنگاران مي‌پرسيدند؛ ‌اينكه مصطفي دنيزلي محبوبشان بالاخره مي‌آيد يا نه و قيمت واقعي درخواستي‌اش چقدر است. حرف‌ها كه به مربي رسيد داغ دل هواداران هم دوباره تازه شد و رفتند سراغ حميد استيلي: «استيلي پدر تيم را درآورد و كاري كرد كه پرسپوليس و هوادارانش تحقير شوند. هر كسي امسال سرمربي بود با اين تيم خيلي بهتر از استيلي نتيجه مي‌گرفت. او اصلا نبايد سرمربي مي‌شد.»

قرارداد مربيان خارجي فسخ مي‌شود؟

حضور مصطفي دنيزلي يا هر مربي ديگري كه پرسپوليس «بله» آخر را از او بگيرد، حكمي است از سوي باشگاه براي فسخ قرارداد خارجي‌هاي فعلي در كادر فني. در واقع باشگاه طوري برنامه‌ريزي كرده كه تا پيش از حضور سرمربي جديد، موافقت رالف سومديك و سرادان گمالوويچ را براي فسخ قراردادهاي‌شان بگيرد چرا كه قرار نيست هيچ يك از آنها نيم‌فصل دوم پرسپوليس را هم ببينند. تكليف هاروت هم بعد از توافق نهايي با جانشين استيلي مشخص مي‌شود و تنها محسن عاشوري است كه براي ماندن شانس دارد. او اگرچه گفته بود بيش از همين دو بازي آخر نيم‌فصل با پرسپوليس نخواهد بود اما از آنجا كه هم ايراني است و هم آشنا به شرايط و حساسيت‌ها، فعلا مي‌ماند تا همانطور كه باشگاه خواسته، اگر سرمربي جديد موافقت كرد، همچنان مربي سرخ‌ها باشد.

تمرين آخر لغو شد/ پرسپوليس در اوين منتظر فولاد مي‌ماند

براي رويارويي با فولاد، پرسپوليسي‌ها تنها دو جلسه تمريني را در برنامه داشتند كه آن هم به سرانجام نرسيد. بعد از تمريني كه پيش از ظهر ديروز پشت درهاي بسته درفشي‌فر انجام شد قرار بود سرخ‌ها آخرين تمرينشان را ساعت يازده امروز و با همان شرايط قبلي برگزار كنند كه با اعلام محسن عاشوري در پايان تمرين ديروز، اين برنامه تغيير كرد. از اين رو پرسپوليسي‌ها يك ساعت زودتر از زمان اعلام شده براي اردو و از ساعت 13 در هتل اوين اردو مي‌زنند و تمرين آخرشان را هم عصر همين امروز در محوطه هتل انجام مي‌دهند.

اردوي كيش در گرو تاييد سرمربي جديد

استراحت چهار روزه، اولين برنامه پرسپوليسي‌ها است در تعطيلات نيم‌فصل. بازي فردا با فولاد كه به آخر برسد، سرخ‌ها همانگونه كه كادر فني تعيين كرده به مرخصي مي‌روند و براي استراحت تا پايان جمعه فرصت دارند. بعد از اين استراحت چهار روزه بازيكنان پرسپوليس شنبه تمرين‌هاي‌شان را از سر مي‌گيرند و تصميم‌گيري مي‌كنند براي برپايي اردويي چند روزه. سفر به كيش كه پيش از اين مطرح شده بود همچنان مبهم است و در گرو تاييد سرمربي جديدي كه قرار است دور جديد برنامه‌هاي تمريني پرسپوليس را با تفكرات او بنويسند.

تصميم‌هاي تازه پرسپوليس براي نيم‌فصل دوم
هر هفته فقط دو بازيكن مصاحبه كنند

بعد از سهميه‌اي كردن تماشاي تمرين براي خبرنگاران و هواداران كه قرار است هفته‌اي يك و حداكثر دو بار اتفاق بيفتد حالا باشگاه مي‌خواهد مصاحبه كردن پرسپوليسي‌ها را هم جيره‌بندي كند. با دستور مديران باشگاه قرار است در هر بار حضور خبرنگاران در محل تمرين، تنها دو بازيكن از سوي كادر فني براي مصاحبه معرفي شوند و هيچ بازيكن ديگري حق ندارد بدون مجوز كادر فني و خارج از اين برنامه با حاضران در تمرين صحبت كند!

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)