پرسپولیس نیوز : صعود گروه کوهنوردی باشگاه پرسپولیس به قله زیبا و با عظمت دماوند با شعار حمایت از پرسپولیس تنها نماینده ایران در مرحله یک چهارم نهایی جام باشگاه‌های آسیا، در شب میلاد با سعادت امام رضا (ع) انجام شد.
دکتر خرسند سرگروه این تیم منسجم که سال گذشته به عشق نماد ۶ پرسپولیس، شش قله مختلف کشور را فتح کرده بودند، در این خصوص اظهار داشت: پیرو برنامه‌ای که سال گذشته با پیشنهاد آقای دکترطاهری  در باشگاه پرسپولیس در دستور کار قرار گرفت، قلل؛ دماوند، سبلان، الوند، سیالان، شیرکوه و تفتان را با حضور حسین سلطانی و اصغر نیک سیرت مترجم برانکو سرمربی باشگاه و سایر اعضای گروه فتح کردیم و امسال نیز در نخستین برنامه گروه، به اتفاق دوستان در شب میلاد با سعادت حضرت امام رضا (ع)، با صعود به بلندترین قله ایران  توانستیم در یک برنامه بدون نقص و کم سابقه به اتفاق  کلیه اعضای گروه به فتح قله نائل گردیم.

وی افزود: به اتفاق ۱۶ نفر از اعضای کوهنورد گروه  و دوستان، از ساعت ۱۱  صبح روز چهارشنبه یازدهم تیرماه از جبهه غربی دماوند کار خودمان را آغاز کردیم و ساعت ۱۴:۳۰  به پناهگاه سیمرغ در ارتفاع ۴۲۰۰ متری رسیدیم و در آنجا مستقر شدیم. ساعت ۵ صبح روز پنجشنبه دوازدهم تیرماه مسیر قله را در پیش گرفتیم و در ساعت ۱۲ ظهر  به لطف خداوند متعال به همراه کلیه اعضای گروه بر فراز قله دماوند بام ایران حضور یافتیم.

قله آتشفشانی و زیبای دماوند در ارتفاع ۵۶۷۱ متری سطح زمین قرار دارد که ما این صعود را در شب تولد امام رضا (ع) و با شعار «ای ایران، ای مرز پر گهر» بر فراز این قله و به عشق پرسپولیس و حمایت از پرطرفدارترین تیم ایران و آسیا به انجام رساندیم.

دکتر خرسند در خصوص حضور در قله و بازگشت به دامنه تصریح کرد: حدود یک ساعت روی قله حضور داشتیم و به دلیل تغییرات جوی و آب و هوایی قله و پیش بینی بارش برف عصرگاهی، فرود را از ساعت ۱۳ آغاز کردیم و ساعت ۱۸:۳۰ دقیقه به پناهگاه رسیدیم.  صبح روز جمعه هم پناهگاه را ترک  و برنامه در شهر پلور جاده هراز به اتمام رسید.

گفتنی است؛ افراد مشروحه ذیل گروه صعود به قله دماوند را تشکیل دادند؛ جمشید محمدی ( سرپرست گروه)، دکتر حمید خرسند ، دکتر علیرضا مدرسی ( پزشک تیم)، محمود عیسی‌آبادی، مجید میرزایی، محمدصالح میرزایی، حسین میرزایی، مجید میرزایی ، وحید خرسند، رقیه عمادی فرد، زهرا عمادی فرد، رحیم هاشم‌زهی، محمد امین هاشم زهی، حسین میر، بهزاد هاشم زهی و ابراهیم هاشم زهی.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)