پرسپولیس نیوز: سرمربی تیم ملی فوتبال یمن با تمجید از تیم ملی ایران گفت که بازیکنانش آماده نبودند.

یان کوچیان سرمربی تیم فوتبال یمن در خصوص اینکه پس از شکست ۵ بر صفر مقابل ایران چگونه تیمش را ریکاوری خواهد کرد، گفت: سعی می‌کنیم تمرین کنیم. در تمریناتی که تا بازی دوم داریم، سعی می‌کنیم تیم‌مان را ریکاوری کنیم. ایران تیمی فیزیکی بود.

وی در خصوص اینکه آیا تیم ایران را آنالیز کرده بودند یا نه و چرا چنین شکست سنگینی رقم خورد، تصریح کرد: ایران تیم با تجربه‌ای است و تیم ما به این اندازه تجربه نداشت. به هر ترتیب و با هر نوع آمادگی باید مقابل ایران بازی می‌کردیم، اما مشکل ما در مسائل مختلفی از جمله گلزنی بود. تیم ما به اندازه کافی برای این مسابقه آماده نبود. باید برای بازی‌های بعدی تمرین کنیم و آمادگی فیزیکی‌مان را بالاتر ببریم.

سرمربی تیم فوتبال یمن در پاسخ به این سؤال که تیمش به لحاظ بدنی ضعیف بود و چند دقیقه پس از شروع بازی تیمش به شدت افت کرد، گفت: بله، من به همین موضوع اشاره کردم که تیم ما آماده نبود. ما در یمن لیگ نداریم و بازیکنان به لحاظ بدنی آماده نیستند و در دو ماه این نفرات جمع شده‌اند. مقابل یک تیم قدرتمند بازی و سعی کردیم شکل اولیه‌مان خوب باشد، اما نتوانستیم، چون ایران تیمی بسیار قدرتمند بود.

کوچیان خاطرنشان کرد: زمان زیادی برای آماده شدن نداشتیم. اردوی ما هم در عربستان برگزار شد و با این تیم بازی دوستانه انجام دادیم. مشکلات زیادی داشتیم و مشکلات دیگری هم داریم. آمادگی یمن برای این مسابقات استاندارد نبود و همین که به این مسابقات صعود کردیم، خیلی خوب بود.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)