پرسپولیس نیوز: مهدی کیانی، کاپیتان تیم فوتبال سپاهان اصفهان گفت: بابت از دست دادن پنالتی در بازی با پرسپولیس خیلی ناراحتم و دو روز است که خودم را در خانه زندانی کرده‌ام.

مهدی کیانی در مورد بازی تیمش برابر پرسپولیس و اینکه یک پنالتی سرنوشت‌ساز را در این مسابقه از دست داد، گفت: دو روز است که بابت این اتفاق نخوابیدم و خیلی ناراحتم. پنالتی‌زن‌ها ما اخراج شده بودند و من در نهایت پشت توپ قرار گرفتم. در آن لحظه هم روحیه خوبی برای زدن پنالتی داشتم و می‌توانستم توپ را تبدیل به گل کنم. واقعیت این است که در لحظه آخر دودل شدم، من می‌خواستم توپ را زمینی بزنم، ولی چون دست و پای بیرانوند بلند است در آخرین لحظه تصمیم گرفتم که توپ را به بالا و گوشه دروازه بزنم که متأسفانه ضربه‌ام به بیرون رفت.

هافبک تیم فوتبال سپاهان اصفهان در پاسخ به این پرسش که آیا قبل از ضربه تحت تأثیر علیرضا بیانوند قرار نگرفته بود، عنوان کرد: علیرضا دروازه‌بان بزرگی است که خیلی خوب پنالتی می‌گیرد، ولی من روحیه خوبی برای پنالتی زدن داشتم. متأسفانه دودل شدم و همین موضوع باعث شد تا پنالتی را از دست بدهم.

وی در واکنش به اینکه گفته می‌شود امیر قلعه‌نویی بعد از بازی بابت از دست دادن پنالتی، به شدت از این بازیکن انتقاد کرده بود، عنوان کرد: ماجرا آن‌طور هم نبود که برخی نوشته‌اند. آقای قلعه‌نویی ناراحت بود و گفت که چرا پنالتی را گل نکردم. به‌هرحال این مربی هم دوست داشت که تیمش با ۹ نفر در این بازی حساس به برد برسد، ولی متأسفانه باختیم. من هم بعد از بازی باخت را به گردن گرفتم و هنوز هم ناراحت هستم.

کیانی در پاسخ به این پرسش که چرا بازیکنان سپاهان در این بازی عصبی بودند، خاطرنشان کرد: اگر ۹ نفره نمی‌شدیم شرایط فرق می‌کرد، ولی در طول بازی حاشیه‌هایی درست شد که این موضوع بر روند تیم ما تأثیر منفی گذاشت. خیلی از حاشیه‌ها بعد از بازی ما و پرسپولیس در ورزشگاه آزادی شروع شد و در این بازی هم بازیکنان هر دو تیم تحت فشار بودند. من هم این‌قدر با بازیکنان خودمان حرف زدم که واقعاً انرژی‌ام گرفته شد. من با این شرایط در دقیقه ۱۱۵ پشت پنالتی قرار گرفتم. تمام بازیکنان بزرگ دنیا هم پنالتی از دست می‌دهند، ولی من دنبال توجیه نیستم و بابت باخت و از دست دادن پنالتی ناراحتم.

کاپیتان تیم فوتبال سپاهان در رابطه با اینکه چرا آنها با وجود میزبانی، نتوانستند در طول مسابقه نسبت به پرسپولیس برتری داشته باشند، گفت: ما هم موقعیت‌هایی داشتیم که باید از آنها استفاده می‌کردیم، ولی باید باید واقعیت را پذیرفت که پرسپولیس تیم خوب و کاملی است. بازیکنان این تیم چند سال است که در کنار هم بازی می‌کنند و چهار سال هم تغییری در کادر فنی نداشته‌اند. با این حال سپاهان هم تیم شایسته‌ای بود. امسال حق ما این بود که حداقل یک جام بگیریم.

وی در پاسخ به این پرسش که آیا قصد دارد فصل آینده هم در سپاهان بماند، تصریح کرد: قرارداد من به پایان رسیده است، ولی هنوز تصمیمی برای فصل بعد نگرفته‌ام. آن‌قدر ناراحتم که به این چیزها فکر نمی‌کنم و دو روز است که خودم را در خانه زندانی کرده‌ام. پدر و مادرم هم تماس می‌گیرند که نزد آنها بروم، ولی در حال حاضر روحیه خوبی ندارم. خیلی‌ها تقصیر را گردن این و آن انداختند، ولی من بعد از بازی گفتم که خودم مقصر هستم. فعلاً به فصل آینده فکر نمی‌کنم و دوست دارم از فضای فعلی خارج شوم.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)