سرمربی تیم ملی فوتبال ایران معتقد است با بازیکنانی، قوی،سریع و کاملا آماده می‌تواند در جام جهانی روسیه موفق شود.

سایت فوتبال زون هلند گزارشی از تیم ملی فوتبال ایران منتشرکرد که در آن نقل و قول‌های انتقادی از زبان کارلوس کی‌روش، سرمربی پرتغالی تیم ملی کشورمان در مورد کافی نبودن سطح آماده‌سازی ملی‌پوشانی که در لیگ کشورمان توپ می‌زنند، درج شده است.

در ابتدای این گزارش نویسنده عنوان کرد علیرضا جهانبخش، اشکان دژاگه، سردار آزمون و رضا قوچان‌نژاد، ستاره‌‌‌های هستند که برای مسابقات جام جهانی روسیه، کی‌روش قصد دارد به آنها تکیه کند اما مربی پرتغالی از وضعیت دیگر بازیکنان، به خصوص آن دسته که در لیگ ایران حضور دارند، راضی نیست.

براساس آنچه در این گزارش عنوان شده، کی‌روش بعد از باخت یک بر صفر مقابل تونس و برد ۲ بر یک مقابل الجزایر به این نتیجه رسیده که سرعت بازیکنان ایران مطلوب نبوده که این امر ناشی از عدم آمادگی کافی بوده است.

به همین خاطر از قول مربی پرتغالی عنوان کرد:شاید خوشایند شما نباشد و حتی شما را شوکه کند که بگویم این دو بازی به وضوح نشان داد که ما در ارتباط با سرعت، برای جام جهانی آمادگی نداریم.می‌دانم برخی این حرف را دوست ندارند بشنوند.اما من حرفم را می‌زنم.تنها یک راه هست که بتوان شرایط را تغییر داد. این که در فضای ویژه‌ای حضور یابیم و برنامه‌های تمرینی را انجام دهیم.اکنون وقت آن رسیده که آستین همت را بالا زنیم. انجام این کار در فردا، خیلی دیر خواهد بود.حضور در جام حذفی، لیگ و همینطور لیگ قهرمانان آسیا برای آماده‌سازی بازیکنان ما،‌کافی نخواهند بود.هر کسی که بگوید بله، دروغ می گوید.اگر اینطور عمل نکنیم باید تصمیم بگیریم.باید پرسید کدام مهم‌تر است، رقابت‌های داخلی یا جام جهانی؟

این رسانه همچنین نقل و قول کی‌روش در مصاحبه با خبرگزاری فرانسه را اینگونه درج کرد:از بازی با مراکش چه انتظاری دارید؟این که برقصیم؟فکر می‌کنید مقابل پرتغال یا اسپانیا باله می رقصیم؟نه.چون اپرایی وجود نخواهد داشت.بلکه راک اندرول خواهد بود.باید خیلی اوج بگیریم و بجنگیم.کشورهای مثل پرتغال و اسپانیا، ۴۰، ۵۰ یا ۶۰ سال جلوتر از فوتبال ایران هستند.فکر می‌کنید این تفاوت عظیم را می‌تواند در چنین زمانی کوتاهی برداشت؟ نه.ما بازیکنانی را لازم داریم که سریع و قوی باشند.مدافعین ما باید ۱۰ مرتبه بالاتر از کریستیانو رونالدو به پرواز درآیند.در غیر اینصورت بختی وجود نخواهد داشت.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)