سرمربی تیم ملی فوتبال پس از دیدار با تاجیکستان گفت: دیدار هفته‌ی بعدمان با ازبکستان به مراتب سخت‌تر از بازی با کره جنوبی خواهد بود.

ایسنا، کارلوس کی‌روش پس از پیروزی شش بر یک تیم ملی فوتبال ایران برابر تاجیکستان در دیداری دوستانه گفت: این بازی در مسیر آماده‌سازی ما برای دیدار با ازبکستان برگزار شد و فرصتی بود برای جوان‌ترها که خود را نشان دهند.

وی در پاسخ به این سوال که از بین بازیکنانی که در این بازی به میدان رفتند کسانی برابر ازبکستان در ترکیب اصلی خواهند بود یا خیر؟ گفت: اکنون نمی‌خواهم راجع به این مساله حرفی بزنم؛ چون یک مساله‌ی درون تیمی است اما بازیکنان ما امروز نشان دادند که تعهد لازم را دارند که برابر ازبکستان خوب بازی کنند. هم‌چنین در آینده‌ی نزدیک تعدادی از این بازیکنان، تیم ملی را در مسابقات غرب آسیا همراهی خواهند کرد.

وی درباره‌ی مصدومیت علی کریمی اظهار کرد: در پای کریمی یک کوفتگی خفیف پیش آمد که به همین دلیل صلاح دیدیم به بازی ادامه ندهد ولی چیزی که امشب حائز اهمیت بود عملکرد خوب بازیکنان ما بود. ملی‌پوشان از تمرین‌های سخت چند روز گذشته بهترین استفاده را کردند.

جواد نکونام در میانه‌های بازی خود را برای به میدان آمدن گرم کرد اما فرصت بازی نیافت. کی‌روش در این رابطه گفت: ما فکر کردیم که امید نظری باید تعویض شود اما او به بازی ادامه داد. برای امید مهم بود که در اولین بازی ملی‌اش در ایران تا دقیقه آخر بازی کند.

سرمربی تیم ملی فوتبال در ادامه، ازبکستان را حریفی سخت‌تر نسبت به کره جنوبی توصیف و خاطرنشان کرد: بازی ما با ازبکستان به مراتب سخت‌تر از بازی با کره خواهد بود؛ چون ازبک‌ها فشرده‌تر و بسته‌تر بازی می‌کنند. آنها بازیکنان خوبی دارند که برای کسب تساوی به ایران می‌آیند. به همین خاطر بازی‌مان خیلی سخت خواهد بود.

وی در پایان درباره‌ی حضور تماشاگران در دیدار برابر ازبکستان هم گفت: مسلما حضور آنها برای ما اهمیت زیادی دارد و مطمئنم که مردم حمایت لازم را از ما خواهند داشت. ما برابر ازبکستان به یار دوازدهم نیاز داریم. آنها برای ما قوت قلب هستند. من از همه‌ی هواداران درخواست می‌کنم که هفته‌ی بعد پرچم‌های سه رنگ ایران را در دست بگیرند و به ورزشگاه بیایند.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)