سرمربی تیم فوتبال گفت: باید افرادی که به فکر منافع شخصی هستند را بیشتر بشناسیم و به حرف‌های دیگران گوش ندهیم تا برای بازی مقابل ازبکستان شانس پیروزی داشته باشیم.

فارس؛ کارلوس کی‌روش پس از پایان تمرین امروز تیم ملی در جمع خبرنگاران در خصوص بازگشت لژیونرها به تمرینات تیم ملی اظهار داشت: قرار است دژاگه بعد از بازی فولام به تهران بیاید. همچنین در تلاش هستیم تا تیموریان را در روزهای هشتم یا نهم نوامبر برسانیم و قوچان‌نژاد نیز به زودی به جمع ما اضافه می‌شود.

وی افزود: بازی بسیار مهمی داریم و توقعاتی که پیش رو داریم برای جام جهانی است. متأسفانه بازی ما مقابل ازبکستان در روز بازی‌های دوستانه دیگر کشورها برگزار می‌شود و این مسئله غیرعادی و غیرقابل درک است. جالب می‌شد که اگر آلمان ، برزیل و آرژانتین هم یک بازی حساس در روز بازی‌های دوستانه فیفا انجام دهند. یک بار دیگر به نتیجه رسیده‌ایم که فقط باید طبق برنامه ریزی‌های انجام شده ادامه بدهیم.

سرمربی تیم ملی در ادامه صحبت‌هایش گفت: کاملا هماهنگ هستیم و سعی می‌کنیم به صحبت افرادی که غیر از برنامه ما کار می‌کنند گوش ندهیم و مطمئن هستیم که می‌توانیم افرادی را که به منافع واقعی ما فکر نمی‌کنند و فقط در فکر منافع شخصی هستند را بشناسیم. اگر متوجه بشویم که این افراد چه شخصیتی دارند مطمئنا در ادامه راه قوی‌تر عمل خواهیم کرد و برای بازی با ازبکستان شانس بهتری خواهیم داشت.

وی در پاسخ به این سؤال که می شود کمی واضح‌تر صحبت کنید گفت: از این شفاف‌تر نمی‌توانم صحبت کنم.

سرمربی تیم ملی در خصوص نفرات جدید دعوت شده به اردو گفت: همه چیز خوب بود و فقط چند بازیکن مصدومیت‌های کوچک داشتند. حسن زاده، حیدری و پولادی مصدوم هستند و متأسفانه محمد قاضی به دلیل آسیب‌دیدگی در این اردو حضور ندارد و عباس‌فرد را به جای او دعوت کردیم.

خبرنگاری پرسید شما گفته بودید که کفش‌های شانس خود را گم کرده‌اید ولی ظاهرا آن را خریده‌اید که کی‌روش گفت: امیدوارم شخصی که کفش‌هایم را دزدیده پایش کبود شود اما من این کفشها را خریده‌ام چون اسپانسر تیم ملی به ما چیزی نمی دهد.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)