پرسپولیس نیوز : سرمربی تیم ملی فوتبال ایران گفت: برای من بازی در خانه و یا خارج از آن تفاوتی ندارد و برای برد به کویت آمده‌ایم.

کارلوس کی روش و جواد نکونام در کنفرانس مطبوعاتی پیش از دیدار با کویت شرکت کردند.

سرمربی تیم ملی در ابتدا گفت: از حضور شما تشکر می‌کنم و خوشحالم که در چارچوب مسابقات مقدماتی جام ملت‌های آسیا به کویت آمده ایم. حدود 5 روز قبل بازیکنان تیم ملی در اختیار کادر فنی قرار گرفتند و همه ما به اتفاق در اردوی دوبی کارمان را برای دیدار مقابل کویت آغاز کردیم و من از تعهد و انگیزه بازیکنان تیم ملی در تمریناتمان راضی هستم.

وی ادامه داد: فردا کار آسانی مقابل تیم ملی کویت نخواهیم داشت، اما اطمینان دارم بازیکنان تیم ملی تمام تلاششان را برای بازی فردا انجام خواهند داد چرا که بازیکنان تیم ملی سرشار از انگیزه هستند و اگر همانطور که بازیکنان در تمریناتشان بودند، بتوانند تواناییهایشان را نشان دهند، موفق از زمین مسابقه بیرون خواهیم آمد.

سرمربی تیم ملی در پاسخ به سوال خبرنگاری در خصوص دلیل تمرین تیم ملی که صبح امروز برگزار شد و نه زمان بازی با کویت، گفت: متاسفانه اطلاعات درستی در اختیار شما قرار ندادند چرا که تیم ملی آخرین تمرین خود را پیش از عزیمت به کویت، صبح انجام داده و در اکثر دیدارها تمرینات تیم ملی صبح برگزار می شده است.

کی روش در جواب سوالی در مورد نتیجه دیدار فردا که مساوی خواهد بود یا برد و هدف شما کدامیک از آنهاست افزود: برای من بازی در خانه و یا خارج از آن تفاوتی ندارد و ما تمام تلاشمان را خواهیم کرد و برای برد به اینجا آمده ایم و امیدوارم بازیکنان تیم ملی هم با تفکر و انگیزه برد به میدان بیایند و تمام تلاششان را به کار بندند. تیم کویت در مقابل ایران جور دیگری بازی می کند و می دانم که همیشه حریف خوبی برای ایران بوده و البته زمین چمن استادیوم الکویت هم کیفیت لازم را ندارد و از این جهت کار برای بازیکنان ما سخت تر خواهد بود.

وی در پایان در خصوص تیم هایی از این گروه صعود می کنند گفت: با کمال احترامی که برای همه تیم ها قایل هستم، تمام تفکر و تمرکزم برروی تیم ملی ایران است و البته بهترین آرزو ها را برای تیم ملی کویت دارم، اما نه در بازی فردا (با خنده).

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)